mishandeld door vader

  • 16 February 2021
  • 3 reacties
  • 379 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben opgegoeit in een vervelende situaitie

mijn vader heeft mij en mijn mama mishandeld mijn moeder kregen mij door een gedwone onderinvloed sexuele acevietje  met waar mishandeling dagelijks gebeurde vanaf mijn geboorte die op telefoon vastgelegt is

er zijn meerdere meldingen gemaakt bij veiligthuis en cjg over de mishandelingen en gedag van mijn vader maar nooit was er geluisterd en niemand van de instanties keek door de leugens van mijn vader heen en deden dus geen onderzoeken naar blauwen plekken of mijn kamer bekijken hoe ik op een matrasje op de grond sliep in de kou soms wel samen met mijn moeder geen eten kreeg en opgesloten zaten 

mijn moeder is gelukkig gelucht van mijn vader  hij laat het er niet bij zitten en valt ons nog erg lastig vanaf dat moment er zijn rechters uitspraken geweest waarbij vader geen omgang en gezag heeft tot binnen een jaar begeleide omgang mocht dit mogelijk zijn  nu was dit niet mogelijk  en werd er niet naar mij en mijn moeder geluisterd  mijn moeder heeft alle gesprekken met instanties stiekem opgenomen  zonder dat ze het wisten    zodra er verslagen op papier kwamen viel het op dat de belangrijke punten over veiligheid en gedrags problemen van vader weg gehouden werd  en dat het voor mij goed was dat ik weer in contact kwam met vader ik heb overstuur gehuild en aan gegeven dat ik dit niet wilde  hier luisteren cjg en andere instanties niet naar    

er jammer dat er niet naar kinderen  onder de 12  geluisterd word  en geen tijd krijgen om aan trauma herstel te werken

nu zit mijn broertje in de zelfde situatie  hij mag nog niet spreken voor zichzelf ondanks hij aan geeft  niet naar zijn vader te willen  maar toch word hij gedwongen en elke keer word hij overstuur  vader kijkt niet na hem om tijdens de bezoek minuten en instanties ondernemen geen actie in de situatie

dit is zo niet eerlijk  dat kinderen die doods bang zijn  niet mogen kiezen en GEDWONGEN woorden door VREEMDE mensen die niks weten over de situatie  ze waren er niet bij dus kunnen geen oordeel geven of vader liegt over de mishandelingen terwijl er genoeg bewijs van fotos video's en opnames en getuigens zijn. maar hier kijken ze niet naar daar zijn ze niet voor opgeleid zeggen ze dan  wat kan ik doen om mijn broertje een veilige situatie te geven  ik ben nu inmiddels blij dat ik niet meer naar die gevaarlijke gek hoef dat zichzelf  door instanties vader laat noemen terwijl hij dit nooit geweest is ik ben gekomen uit onderinvloed gebrachte verkrachting en mijn broertje door meerdere verkrachting in toestand waarin mijn moeder dood ziek was en vast lag aan drains op bed   dat is toch niet eerlijk dat is toch geen vader ik ben oud en wijs enoeg om te weten dat dat strafbaar is en ik ben er zelfs deels getuigen van geweest

ik ben getuigen  geweest bij mijn ouders  dat vader mijn moeder in zicht van mij in de woonkamer geweldadig was op sexuele vlakken en me moeder vaak vocht mar niet sterk genoeg was en ik haar soms hielp en dat hij zich keerde naar mij toe met gevolgen voor mij  helaas waren wij nooit sterk genoeg voor hem

ondanks de meldingen naar de instanties over hoe de situatie loopt  doet cjg helemaal niks in het echte belang van de kinderen  wij worden niet gehoord als kinderen het is hun aannames en hun bepalen hoe je leven gaat lopen  zelf heb ik daar niks over te zeggen en mijn moeder kan mij en mijn broertje niet beschermen 

Ik maak mij zorgen om de toekomst   mijn vader is gevaarlijk   zijn hele leven al nog voor dat ik geboren was al  hij is het meest besproke naam in de woonplaats en omgeving

hoe kan het zo zijn dat ik en nu vooral mijn broertje niet voor ons zelf mogen opkomen  en wij gedwongen worden met dikke tranen en tegen zin om begeleide waar bij hij niet eens naar ons omkijkt en de instanties niet hun ogen open doen en actie ondernemen   en zodra ze buiten beeld zijn vader in vrije tijd buiten hun zicht ons lastig valt en bang maakt en door gaat met het verpesten van onze levens

Wat kan ik doen Wie kan helpen  Mag ik vluchten naar het buitenland met mijn moeder en broertje  ik heb een leuke vakantie plekje gezien waar je ook mag wonen in curasau en daar praten ze nederlands

maar dan ben ik bang dat we door politie gevangen worden gezet omdat mijn vader dan mijn moeder beschuldigt dit heeft hij al vaker gedaan met valse aangiftes

moet ik de televisie benaderen en mijn verhaal vertellen op tv en hopen dat iedereen mij en mijn broertje en moeder helpt om veilig en gelukkig te zijn  

hier lig ik soms dagen van wakker   ik praat veel met mijn vrienden hier over  thuis ben ik bang dat mijn moeder er te verdrietig van word omdat ze niks kan doen voor ons na al haar gevechten met instanties om ons te beschermen 

ik wil graag weten wat ik kan doen om mijn vader nooit meer te hoeven zien en veilig te kunnen leven met mijn broertje en moeder   zender de hulp van instanties want die luisteren niet en hebben ze nooit gedaan 

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Wij kunnen je HIER niet helpen om naar Curacao te vluchten, je beste optie hier is om het tegen je leerkracht/iemand dan ook te zeggen (als je die hebt), en als je dan genoeg informatie hebt naar de politie gaan, zelf met je broertje te vluchten heeft niet heel erg veel zin sinds je dan je moeder in de steek laat… en dat is niet wat je doel is, heb je niet een oom of tante waar je kan schuilen? En ben je zelf ook mishandeld? In het verhaal staat voornamelijk je moeder, zo wel, kan je daar ook mee naar de politie, als je dan beelden laat zien geloven ze je vast wel, miss kan je ook naar een ander politie bureau gaan, sinds ze bij die van jou geen zin hebben… groetjes, 

-flopflop14 

hoi flopflop14

jaa ik ben vanaf mijn geboorte mishandeld, en verwaarloosd   ik mocht niet praten van me vader waardoor ik achterstanden heb opgelopen en pas vanaf me 4e jaar op school heb leren praten en normaal eten kreeg met pauzes  speelgoed werd kapot gemaakt en afgepakt door me vader dus die moest ik altijd verstoppen met me moeder in me kamertje   ik kan me tot de dag van vandaag nog veel herinneren van die tijden  en het doet mij pijn dat ik door mijn eigen vader ook gewoon als leugenaar word uitgemaakt samen met mijn moeder  er zijn veel bewijzen van de mishandelingen de politie heeft ook alles  maar dat is nooit opgelost en klaar omdat er elke keer wat bij komt  ik heb dit op school besproken ze hebben mijn moeder hier ook over benaderd bij elke uiting die ik heb gehad en me tante weet het ook ik kan er slapen maar het mag niet van cjg want hun willen dat vader weet waar wij zijn zonder dat hij daar gezag of erkenning van heeft en als hij niet weet waar we zijn dan laat hij andere dat uitzoeken   en  maar niemand kan of durft iets te doen  instanties luisteren niet omdat ik niets van dingen afweten en het een volwassene ding is  maar naar mijn moeder luisteren ze ook niet   ik heb mijn moeder ook vaak overstuur gezien omdat ze niks kan doen om ons te beschermen wanneer me vader weer iets doet wat buiten instanties zicht is en ze niet gehoord word  want de instanties werken niet mee en trappen in me vaders toneel spel die hij een half uurtje vol houd tot aan de deur van hun kantoor 

ik weet dat hij door zal gaan zeker wanneer de instanties buiten zicht zijn  mijn moeder heeft al 2keer bijna het licht gezien van boven en ben bang dat de 3keer raak is en wij dan bij hem moeten wonen 

zeker omdat ik en mijn broertje als kinderen niet gehoord worden  terwijl wij ook een eigen stem hebben  als ze al niet eens naar mijn moeder luisteren en ook niet naar ons en wel naar zijn leugens  wat moeten wij dan nog doen in dit verschikkelijke land met de oneerlijke regels   daar maak ik zorgen om voor de toekomst   er word niet geluisterd en gekeken door cjg en veilig huis  als ze dat wel hadden gedaan dan had de mishandeling en situatie heel anders geweest maar door hun fouten die nog steeds fouten op fouten blijven maken loopt het steeds erger uit de hand voor mij en mijn broertje 

 

Hii

 

Ik begrijp precies wat je zegt en hoe je je voelt. Ik heb een soort gelijke situatie alleen is het zeker niet zo erg als wat jij mee maakt. Ik had het al vertelt aan docenten sinds groep vijf maar ook daar werd ik nooit serieus genomen. Helaas heb ik geen advies voor je want zelf zit ik na al die jaren ook nog in deze situatie. Ik wens je wel heel veel sterkte en ik hoop dat jij, je moeder en je broertje zo snel mogelijk goed worden geholpen. Heel veel succes.

 

groetjes,

Reageer