ik ben opgegoeit in een vervelende situaitie
mijn vader heeft mij en mijn mama mishandeld mijn moeder kregen mij door een gedwone onderinvloed sexuele acevietje met waar mishandeling dagelijks gebeurde vanaf mijn geboorte die op telefoon vastgelegt is
er zijn meerdere meldingen gemaakt bij veiligthuis en cjg over de mishandelingen en gedag van mijn vader maar nooit was er geluisterd en niemand van de instanties keek door de leugens van mijn vader heen en deden dus geen onderzoeken naar blauwen plekken of mijn kamer bekijken hoe ik op een matrasje op de grond sliep in de kou soms wel samen met mijn moeder geen eten kreeg en opgesloten zaten
mijn moeder is gelukkig gelucht van mijn vader hij laat het er niet bij zitten en valt ons nog erg lastig vanaf dat moment er zijn rechters uitspraken geweest waarbij vader geen omgang en gezag heeft tot binnen een jaar begeleide omgang mocht dit mogelijk zijn nu was dit niet mogelijk en werd er niet naar mij en mijn moeder geluisterd mijn moeder heeft alle gesprekken met instanties stiekem opgenomen zonder dat ze het wisten zodra er verslagen op papier kwamen viel het op dat de belangrijke punten over veiligheid en gedrags problemen van vader weg gehouden werd en dat het voor mij goed was dat ik weer in contact kwam met vader ik heb overstuur gehuild en aan gegeven dat ik dit niet wilde hier luisteren cjg en andere instanties niet naar
er jammer dat er niet naar kinderen onder de 12 geluisterd word en geen tijd krijgen om aan trauma herstel te werken
nu zit mijn broertje in de zelfde situatie hij mag nog niet spreken voor zichzelf ondanks hij aan geeft niet naar zijn vader te willen maar toch word hij gedwongen en elke keer word hij overstuur vader kijkt niet na hem om tijdens de bezoek minuten en instanties ondernemen geen actie in de situatie
dit is zo niet eerlijk dat kinderen die doods bang zijn niet mogen kiezen en GEDWONGEN woorden door VREEMDE mensen die niks weten over de situatie ze waren er niet bij dus kunnen geen oordeel geven of vader liegt over de mishandelingen terwijl er genoeg bewijs van fotos video's en opnames en getuigens zijn. maar hier kijken ze niet naar daar zijn ze niet voor opgeleid zeggen ze dan wat kan ik doen om mijn broertje een veilige situatie te geven ik ben nu inmiddels blij dat ik niet meer naar die gevaarlijke gek hoef dat zichzelf door instanties vader laat noemen terwijl hij dit nooit geweest is ik ben gekomen uit onderinvloed gebrachte verkrachting en mijn broertje door meerdere verkrachting in toestand waarin mijn moeder dood ziek was en vast lag aan drains op bed dat is toch niet eerlijk dat is toch geen vader ik ben oud en wijs enoeg om te weten dat dat strafbaar is en ik ben er zelfs deels getuigen van geweest
ik ben getuigen geweest bij mijn ouders dat vader mijn moeder in zicht van mij in de woonkamer geweldadig was op sexuele vlakken en me moeder vaak vocht mar niet sterk genoeg was en ik haar soms hielp en dat hij zich keerde naar mij toe met gevolgen voor mij helaas waren wij nooit sterk genoeg voor hem
ondanks de meldingen naar de instanties over hoe de situatie loopt doet cjg helemaal niks in het echte belang van de kinderen wij worden niet gehoord als kinderen het is hun aannames en hun bepalen hoe je leven gaat lopen zelf heb ik daar niks over te zeggen en mijn moeder kan mij en mijn broertje niet beschermen
Ik maak mij zorgen om de toekomst mijn vader is gevaarlijk zijn hele leven al nog voor dat ik geboren was al hij is het meest besproke naam in de woonplaats en omgeving
hoe kan het zo zijn dat ik en nu vooral mijn broertje niet voor ons zelf mogen opkomen en wij gedwongen worden met dikke tranen en tegen zin om begeleide waar bij hij niet eens naar ons omkijkt en de instanties niet hun ogen open doen en actie ondernemen en zodra ze buiten beeld zijn vader in vrije tijd buiten hun zicht ons lastig valt en bang maakt en door gaat met het verpesten van onze levens
Wat kan ik doen Wie kan helpen Mag ik vluchten naar het buitenland met mijn moeder en broertje ik heb een leuke vakantie plekje gezien waar je ook mag wonen in curasau en daar praten ze nederlands
maar dan ben ik bang dat we door politie gevangen worden gezet omdat mijn vader dan mijn moeder beschuldigt dit heeft hij al vaker gedaan met valse aangiftes
moet ik de televisie benaderen en mijn verhaal vertellen op tv en hopen dat iedereen mij en mijn broertje en moeder helpt om veilig en gelukkig te zijn
hier lig ik soms dagen van wakker ik praat veel met mijn vrienden hier over thuis ben ik bang dat mijn moeder er te verdrietig van word omdat ze niks kan doen voor ons na al haar gevechten met instanties om ons te beschermen
ik wil graag weten wat ik kan doen om mijn vader nooit meer te hoeven zien en veilig te kunnen leven met mijn broertje en moeder zender de hulp van instanties want die luisteren niet en hebben ze nooit gedaan