Skip to main content

mishandeld door mijn vader

• August 31, 2025
  • 4 reacties
  • 289 Bekeken

Uhm ik schaam me om dit te zeggen maar ik weet niet goed wat ik moet doen. Mn vader heeft gisteren iets naars gedaan. Hij werd helemaal boos omdat ik een navelshirtje aan had. Hij heeft me toen mee getrokken naar de kelder en me daar helemaal vastgetapet aan een paal. Ik stond op een krukje tegen die paal en toen hij me helemaal had vastgeplakt trok hij het krukje weg. Hij heeft me echt heel lang zo laten hangen...

4 reacties

• August 31, 2025

Zoals wel vaker word aangeboden lijkt het mij verstandig om naar Veilig thuis te gaan. Als je dat nogal overdreven vind kan je erover praten met je vader. Of met je moeder als je dat je riskant lijkt

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 31, 2025

Bel veilig thuis of de politie 

Of praat met iemand waar je goed mee kunt praten want dit moet stoppen dit is kindermishandelingen is strafbaar .

Je kunt het ook zeggen tegen je moeder 

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • September 1, 2025

Hoi ​@Sofie13 ,

Wat heftig voor je om mee te maken. Goed dat je hier steun zoekt.  Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. we kunnen je bijvoorbeeld helpen om hierover met iemand te praten.

Ook kun je, zoals andere gebruikers al vertellen, bellen of chatten met Veilig Thuis. Ook daar kun je anoniem mee praten. Hun website vind je hier: https://veiligthuis.nl
Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Mariska (De Kindertelefoon)

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 10, 2025

Wat erg dat dit gebeurt, alleen door een naveltruitjes, ik zou naar de politie gaan, of bel de politie (0900-8844), want dit geloven ze wel, vind je dat spannend, ga naar een vertrouwd persoon (bijv, Je bestie, je leerkracht) en praat erover!!!!