Vraag

misbruikt door vader


Reputatie 5
Badge +5

Hoi,

Ik ben enige maanden geleden sexueel misbruikt door mijn vader . HiJ kwam plots bij mij in bed liggen en kroop op me . Ik zei meerdere keren dat ik dat niet wilde en hi is in me geweest ( heb sex gehad) . Nu ben ik al geruime tijd niet meer ongesteld geworden.

Ben erg bang en heel erg verdrietig hierover dat hij dit met mij gedaan heb . Durf mij niet te douchen voel mij erg vies. 

Heb heel veel pijn soms en zit in elkaar gedoken op de bank ( verstopt mij meer) .

Kan ik zwanger zijn Van hem ?? Ben ten einde raad help me aub!


19 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heyy @Anoniempje 15 ,

 

Wat super naar voor je dat dit jou is overkomen!!

 

Als ik je mijn advies moest geven, dan zou ik:

 

1. Veilig Thuis bellen/chatten, en het kan ook anoniem, want het is niet normaal dat je vader dit doet.

2. Je kan ook de Kindertelefoon bellen of met ze chatten, misschien kunnen zij je helpen.

3. Praat er met iemand over, want dit alleen doen is heel zwaar, ook voor andere mensen. Of vertel het tegen je moeder als je die hebt, of tegen een vriendin/vriend of je mentor.

4. Misschien ligt er nog ergens in je huis een ongebruikte zwangerschapstest, of kan je die kopen? Maar misschien ben je niet zwanger, want je menstruatie kan ook heel onregelmatig zijn. Het hangt er ook vanaf of je seks hebt gehad zonder of met condoom.

 

Ik hoop dat dit helpt, en zoek hulp, alsjeblieft!! Want dit is niet normaal.

 

Liefs,

 

Knus1234

Heyy

 

Wat naar dat je dit hebt moeten meemaken zeg😕

 

Het is natuurlijk niet oké wat je vader heeft gedaan met je.. Het is (zoals je zelf al aangeeft) seksueel misbruik en ten strengste verboden..

 

Als je je onveilig voelt thuis kan je altijd contact opnemen met veiligthuis. Ook kan je iedere dag tussen 11:00 en 21:00 bellen / chatten met de kindertelefoon.

Veiligthuis > https://veiligthuis.nl

Telefoonnummer veiligthuis > 0800-2000

Telefoonnummer de kindertelefoon > 0800-0432

 

Het lijkt mij een goed idee dat je hier met iemand in je omgeving over gaat praten. Praten over zo’n gebeurtenis is misschien een beetje lastig, maar het lijkt mij het beste voor je. Je kan gaan praten met je moeder, mentor, huisarts, een familielid, een vriend/vriendin of een vertrouwenspersoon. De mensen om je heen kunnen je dan helpen om dit te verwerken en kunnen je ook helpen om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurt.

 

Verder ben je bang om zwanger te zijn van hem.. Heeft hij wel een condoom gebruikt? Zo niet, dan is er een kans dat je zwanger bent ja. Je kan voor de zekerheid een zwangerschapstest kopen en doen dan weet je of je zwanger bent of niet. Als je deze niet zelf durft te kopen kan je weer iemand in je omgeving vragen om je te helpen.

 

Sterkte!

 

Groetjes van mij!

Reputatie 5
Badge +5

Hij heb het onveilig gedaan  hij is wel in mij gekomen . Ik en mijn jongste zusje zijn inmiddels verhuisd omdat ik 3 weken geleden mijn moeder verloren heb . Krijg nu de liefde die ik nodig heb en zij weet dit inmiddels ook . En help mij hier ook bij maar ja zij zegt ik ben geen professional dus je zou toch hulp moeten zoeken . Wil van die viezigheid af . Vannacht ook weer enge droom gehad dat dit weer gebeurde . Van angst in bed geplast en huilde steeds .

Heyy👋

 

Hij heb het onveilig gedaan  hij is wel in mij gekomen . Ik en mijn jongste zusje zijn inmiddels verhuisd omdat ik 3 weken geleden mijn moeder verloren heb .

 

Gecondoleerd met het verlies van je moeder❤️
En het is op zich denk ik wel fijn dat jullie ergens anders wonen.. Jullie wonen niet meer bij je vader nu?

 

Aangezien hij het onveilig heeft gedaan lijkt het mij een slim plan om een zwangerschapstest te doen. Het hoeft niet zo te zijn dat je zwanger bent want je ongesteldheid kan onregelmatig zijn in de eerste jaren, maar vanwege wat je ons hebt verteld lijkt het mij een goed idee om het zekere voor het onzekere te nemen.

 

Krijg nu de liefde die ik nodig heb en zij weet dit inmiddels ook . En help mij hier ook bij maar ja zij zegt ik ben geen professional dus je zou toch hulp moeten zoeken . Wil van die viezigheid af . Vannacht ook weer enge droom gehad dat dit weer gebeurde . Van angst in bed geplast en huilde steeds .

Ook super fijn om te horen dat je nu liefde krijgt die je nodig hebt en dat je met iemand hebt gepraat over deze gebeurtenis! Aangezien je zegt dat je er over blijft dromen, angstig blijft en zelfs in je bed plast van de angst lijkt het mij ook een goed idee om proffesionele hulp op te zoeken. Je kan samen met de gene waarbij je nu woont / met de gene die jou liefde geeft een keer langs de huisarts gaan die zou jullie verder kunnen helpen en kan je doorverwijzen naar een psycholoog.. een psycholoog kan je denk ik wel goed helpen om dit trauma te verwerken / om er mee leren om te gaan.

 

Ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat en dat je je snel weer wat schoner gaat voelen🙂

 

Groetjes van mij!

Reputatie 5
Badge +5

Ik wil / moet ook naar huisarts maar ook daar ben ik weer bang voor dat ik "" nare "" onderzoeken krijgt . 

Heb weinig eetlust en  al enige dagen pijn in onderlijf . Als mijn " pleegmama " mij vast wil houden en mij een knuf wil geven duw ik haar van me af terwijl ik haar goed vertrouw . Is toch raar dit ??

Reputatie 5
Badge +5

Moet zo naar huisartsenpost . Buikpijn word. Erger en verliest bloed nu .

Heyy 

Ik wil / moet ook naar huisarts maar ook daar ben ik weer bang voor dat ik "" nare "" onderzoeken krijgt . 

Ik wil je daar echt gerust voor stellen! De huisarts zal echt niet nare onderzoeken bij je doen hoor! En als hij/zij een onderzoek bij jou wilt doen zal dat duidelijk tegen je verteld worden! Er zal nooit wat worden gedaan zonder jouw toestemming:slight_smile:

 

De huisarts zal waarschijnlijk met jou praten over de gebeurtenissen die je hebt meegemaakt zal jouw verhaal willen horen. Als je het prettig vindt kan je pleegmoeder ook gewoon met je mee om je te ondersteunen!

 

Heb weinig eetlust en  al enige dagen pijn in onderlijf . Als mijn " pleegmama " mij vast wil houden en mij een knuf wil geven duw ik haar van me af terwijl ik haar goed vertrouw . Is toch raar dit ??

Dat is wel een beetje raar, maar het is waarschijnlijk een gevolg van de gebeurtenis met je vader. Je hebt denk ik een trauma aan die gebeurtenis en je denkt (onbewust) als je een knuffel krijgt terug aan die momenten waardoor je je pleegmoeder automatisch van je wegduwt. Dat je weinig eetlust hebt en pijn hebt aan je onderlijf kan ook door de stress komen van de afgelopen tijd. Weet je pleegmoeder hier ook al vanaf? Misschien kan je dit nog tegen haar vertellen als je dat fijn vindt.

 

Moet zo naar huisartsenpost . Buikpijn word. Erger en verliest bloed nu .

Veel succes bij de huisarts! Het komt echt goed en ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen:blush:

 

Laat je ons nog weten hoe het is gegaan?

 

Groetjes van mij!

Reputatie 5
Badge +5

Moet blijven ze willen curretage bij mij doen .

😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Reputatie 5
Badge +5

Ben gecureteerd inmiddels mag eind van de middag naar huis mits ik geplast heb .

Ben door een hel gegaan pffff .

Heyy 

Ben gecureteerd inmiddels mag eind van de middag naar huis mits ik geplast heb .

Wow.. Dat is wel heel snel gegaan allemaal zeg.. Gaat het allemaal wel goed met je? Ze hebben deze ingreep niet voor niks gedaan.. Je was dus wel zwanger denk ik?

 

Ben door een hel gegaan pffff .

Je hebt het echt super goed gedaan! Nu lekker uitrusten en hopelijk vanmiddag weer naar huis en bijkomen van dit allemaal!:blush:

 

Groetjes van mij!

Reputatie 5
Badge +5

Nee gaat nog niet goed met me heb nog wel pijn maar dat is normaal zeggen ze en ja was zo,n 2 maanden zwanger heb inwendige echo gehad pffffff. En curretage kon niet onder narcose omdat ik al ontbeten had dus het moest onder plaatselijke verdoving . Wil dit nooit meer meemaken

Heyy 

Nee gaat nog niet goed met me heb nog wel pijn maar dat is normaal zeggen ze

Ze hebben natuurlijk ook wel wat gedaan dus pijn kan er inderdaad bij horen.. Je krijgt misschien wel pijnstillers (mee naar huis) tegen de ergste pijn en als je niks mee krijgt zou je altijd een paracetamolletje kunnen nemen.

 

en ja was zo,n 2 maanden zwanger heb inwendige echo gehad pffffff. En curretage kon niet onder narcose omdat ik al ontbeten had dus het moest onder plaatselijke verdoving . Wil dit nooit meer meemaken

Jeetje wat heftig zeg.. Naja het is gelukkig nu allemaal voorbij en je hoeft dit hopelijk nooit meer mee te maken! Ik ben super trost op je en je hebt het echt goed gedaan.. Je mag ook best trost zijn op jezelf:wink:

 

Neem je rust en neem je tijd om dit te verwerken. Gelukkig heb je nu een hele lieve pleegmoeder die er voor je is en die zal vast goed voor je zorgen de komende tijd!

 

 Als je nog meer vragen hebt of als je nog meer kwijt wilt ben je van harte welkom op het forum:slight_smile:

 

Groetjes van mij!

Reputatie 5
Badge +5

Erg lief van u en ook de berichtjes dit doet mij goed . Pleegmama mocht niet mee naar binnen ivm corona moest het helaas allemaal alleen doen . Hoop dat ik gauw naar huis mag  . Ze wachten met zo lang tot dat ik naar wc geweest ben .

Reputatie 5
Badge +5

Ze hebben met een slangetje mijn blaas leeg gemaakt kon niet anders had echt "" hoge nood" maar kwam niets . Mag nu eindelijk lekker naar huis . Moet nu wel in de gaten houden dat ik zelfstandig kan plassen . Maar gaat goed komen .

Heyy

 Mag nu eindelijk lekker naar huis . Moet nu wel in de gaten houden dat ik zelfstandig kan plassen . Maar gaat goed komen .

Fijn dat je lekker naar huis kan! Doe de komende dagen lekker rustig aan en neem de tijd om te herstellen van deze ingreep.. Ik heb er ook vertrouwen in dat het allemaal goed komt!:relaxed:

 

Groetjes van mij!

Hey hoe gaat het nu met je 

ik vind het echt vreselijk wat je allemaal meemaakt 

Reputatie 5
Badge +5

Hey, 

Ja gaat wel met me erg lief dat je dat vraagt .

Heb inmiddels hulp van kinder psycholoog en dat gaat ook goed .

Zal nog heel lang duren eer dat ik alles een plekje gegeven heb maar het begin is er .

Je vader mag zulke dingen niet doen! Als je lang niet ongeteld bent geweest en je hebt pijn, kan je inderdaad zwanger zijn! Ik zal ergens een test gaan kopen. Dan weet je het zeker. 

Oh ik lees nu alles… heel veel sterkte gewenst! 

Reageer