Misbruikt

  • 1 September 2019
  • 4 reacties
  • 2153 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,

Ik had, zoals vermeld in mijn vorige topic, een gangbang gehad met een paar geilerds in mijn voetbalteam. Nu blijkt dat een paar jongens dat gefilmd hebben. De douches zijn namelijk aangesloten aan drie kleedkamers. Die jongens zijn 16/17 en wilden ons chanteren.

Ze zeiden: ''Neuk met ons, pijp ons en trek ons af, anders maken we dit filmpje bekend.''
Dus toen zagen wij geen andere optie en hebben dat maar gedaan. Het deed soms best veel pijn omdat hun piemels veel groter zijn dan de onze.

Toen we dat 1 keer hadden gedaan dachten we dat het zo afgelopen zou zijn, maar nee. Ze gingen geld vragen en we moesten nog een keer een gang bang doen, nu apart. Het deed best veel pijn maar omdat ik was klaargekomen zeiden ze dat ik had genoten.

Ze dreigen dit vaker te gaan doen en dat wil ik echt niet, maar anders maken ze het filmpje bekend. Wat moet ik doen? Help me out!

~J

Deze tekst is aangepast i.v.m. forumregel 9.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey, super laat, maar ik vroeg me af of en zo ja hoe het is afgelopen? Als je het er niet over wilt hebben is dat prima.

Reputatie 1
Badge
@Darlingyou heeft gelijk zeg het tegen de politie. Bij mij op school ging er een filmpje rond van een meisje op de school naast ons. Als je het verspreide op alleen al had geopend kon je er een boete voor krijgen. Ik weet natuurlijk niet ofjouw dorp/stad hetzelfde is, want de wijkagent moest dit eerst aan ge gemeente vragen of hij dat kon doen. Ik had het niet gekregen en gelukkig geen boete gekregen. Wij kregen er toen ook les over. Als dat dan ook bij jouw is dan heb ik écht medelijdend met je, omdat ze gingen vertelen over het meisje en wat ze deed (wrm mag dat dan wel)

Suc6
Laat weten of het lukte

Xxx
Hey,

Het beste is om dit te melden bij bijvoorbeeld jouw voetbal trainer, die kan de anderen dan schorsen voor wat ze doen. Je kan ook direct naar de politie gaan. Er is nu een privacy wet waar onder valt dat als je dat niet wilt er geen beeldmateriaal van jou gemaakt mag worden. De politie zal hun dan straffen voor seksueel geweld en het overtreden van de privacy wet. Probeer dat eens uit.

Ik hoop dat dit helpt

Xx Darlingyou
Reputatie 1
Badge
Ik zou het tegen je ouders zeggen. Ik weet dat het niet het leukste is maar dan kunnen jullie samen een oplossing voor het vinden. Echt kut trouwens dat ze dat deden.

Suc6
Xxx

Reageer