Skip to main content

hoi allemaal

ik zal niet teveel details geven over mijn vriendin, maar ik ben er recentelijk achter gekomen dat zij geslagen/geschopt word thuis, fysiek en mentaal abused word.

zij vertelde me dat ze zo bang is voor haar ouders en alles doet wat zij zeggen om niet lastig te vallen.

ze zegt dat als haar ouders zeggen dat ze zelfmoord moet plegen dat ze dat zal doen om haar ouders niet tegen te spreken

vooral de moeder is zo gemeen en belt haar heel vaak om te vertellen dat ze niet thuis hoeft te komen, noemt haar een dikzak , slaat haar etc. 

wat kan ik doen voor haar? ik vertel haar dat ze altijd langs mag komen, haar verhaal mag delen maar het voelt niet als genoeg. 

Hey! 

Lastige situatie voor jou en voor haar . 

Misschien moet je proberen om naar www.veiligthuis te gaan . Kan je anoniem chatten of bellen . En dan kunnen hun je Misschien wel veder helpen.

Ik hoop dat het goed gaat . En dat je er wat aan hebt 

Blijf er voor haar zijn. En hellemaal als ze zm wil/ga plegen.

Liefs anoniempje.xx

Hey @anoniemR3,

Vervelend voor haar (en ook voor jou)! Wat haar moeder doet kan echt  niet.  Ze kan het met haar mentor over hebben,  maar ze kan ook altijd bellen of chatten met de kindertelefoon of veilig thuis!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer