Skip to main content
Vraag

Mijn vader slaat mij

• August 2, 2025
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

We waren vanavond weg, gingen uiteten en ik maakte een grapje over dik zijn. De deur van het restaurant stond op een klein kiertje dus we paste er niet tussen onder de deur helemaal open te duwen. Ik maakte het grapje: "Deze plek is blijkbaar alleen voor dikke mensen." Mijn vader is nog al aan de zware kant, en kon dat grapje niet waarderen. Op eens voel ik een klap tegen de achterkant van mijn hoofd. Deed best wel pijn en ik schrok hier enorm van. Ik bood snel mijn excuses aan en we gingen verder met onze etentje alsof het niks was. Ik deed net alsof het me niks deed, maar het deed eigenlijk best wel wat met me. Zou hij dit vaker doen? Gebeurt dit andere ook wel eens? Is dit normaal? Dit soort vragen schoten door mijn hoofd. 

Wat is jullie ervaring hiermee?

xx liefs Wolf 🐺

2 reacties

• August 2, 2025

Hallo ​@Wolf 

Ik denk dat dit gwn een correctie tik is. Als ik jou zo hoor lijkt het niet de bedoeling van je vader om je pijn te doen. Ik weet natuurlijk niet hoe jou vader is. 

Als het echt pijn deed en je had er last van mieschien is vertellen aan je vader. 

Mijn ouders doen dat ook wel bij mij hoor. 

Groetjes badeend

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 3, 2025

Sorry dat ik het zeg maar ik vind niet dat een vader of moeder een kind slaat  .

Al is de grap misplaatst dan nog sla je kinderen niet .

Dus hopelijk voor je valt de pijn mee .