mijn vader slaat me ineens heel vaak

  • 20 January 2023
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 7

hoi, ik zei vandaag dat ik graag wil sleeën, want er ligt sneeuw, maar mijn moeder zei dat ik eerst mijn huiswerk moest doen. toen zei ik ok is goed ik doe wel eerst mn hw.  toen kwam mijn vader woedend naar boven stormen om te zeggen dat hij van mijn moeder had gehoord dat ik had gezegd dat ik géén huiswerk ging maken. en toen zei ik boos dat dat helemaal niet waar was. en toen gaf hij me ineens een klap. en toen zei ik auw waar was dat voor nodig en toen gaf hij mee een nog hardere klap. ook schreeuwt hij elke keer in mijn oor dat ik met school bezig moet zijn. en dan zeg ik ben ik toch en dan zegt hij dat ik anders naar vmbo gestuurd word. en vandaag deed magister het niet en toen zei hij letterlijk: misschien ben je al van school gestuurd! maar ik heb geen idee waar het door komt. iemand help pls. want ik heb er echt last van! 

 

eenautistischkindje


6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Dit is nie normaal?!!!! Je vader mág je niet slaan neem contact op met www.veiligthuis.nl, en al heelemaal als dit zich langer aanhoud… miss is je vader in een slechte bui ( maar nog mag hij jou niet slaan…) wacht even af, en anders praat je even met je mentor?!

 

Mij_Niet_Gezien 

ps, de kt kan ook altijd www.kindertelefoon.nl

 

Hi, ik zou zeker bellen met de kindertelefoon. En de raad van @Mij_niet_gezien  opvolgen. Ik leef echt met je mee 😘 Probeer advies te krijgen ! 

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +19

Dat mag je vader niet doen! Je mag dit met iemand delen. Bijvoorbeeld iemand op school, mentor, vertrouwenspersoon of dergelijk of bijvoorbeeld een familielid of ouders van een vriend(in).

Of idd met veilig thuis

Reputatie 7

en net wou ik goedemorgen gaan zeggen en toen zei mijn vader oprotten jij ik wil je niet meer zien

 

Reputatie 7

oh en dit is wat er gister ongeveer gebeurt is

  • ik kreeg 3 klappen, 2 van mn vader, 1 van mn moeder
  • ik werd de trap op geduwd waardoor ik struikelde
  • mijn moeder probeerde door te lopen op de trap en duwde mij in elkaar 
  • mijn moeder trok aan mijn haar
  • ik werd met een ruk van de trap af getrokken, waardoor ik er vanaf viel
  • ik werd aan mijn arm omhoog gehesen door mijn vader
  • ik werd weer veel te hard de trap op geduwd
  • ik ging even later naar beneden om sorry te zeggen (waarvoor eigenlijk?) en toen werd ik de trap opgeduwd dmv duwen aan mijn kont
Reputatie 7
Badge +15

Chat zeker met www.veiligthuis.nl.   Dit kan en mag NIeT! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer