Mijn ouders zijn gescheiden en we wonen bij onze moeder maar we gaan elke 14 dagen naar ons vader. en ook in vakanties. mijn vader gaat elke keer tegen ons schreeuwen en ik kom telkens met blauwe plekken thuis mijn moeder vraagt dan wat er is gebeurd maar me vader zegt dat als we het tegen mama of begeleiding zeggen dat hij ons gaat vermoorden ik ben heel bang wat kan ik doen help!
Hey
Dat kan echt niet wat je vader doet. Je kan erover praten met een vertrouwenspersoon of je mentor, je kan ook altijd de KT bellen/chatten.
Ik zou als ik jou was niet meer naar je vader gaan en het vertellen aan je moeder dat hij dit doet!
Groetjes,
Hoi
Ik ben het met
Zoiets hoort niet.
Je vader moet je kunnen vertrouwen en dus alles tegen hem kunnen zeggen hetzelfde bij jouw moeder.
Maar wat ik lees, is dat jouw moeder steeds vraagt wat er aan de hand is. Vertel het je moeder. Ik weet zeker dat je er later geen spijt van krijgt. En misschien kan je bij je moeder wonen.
Sterkte!
Groet,
Dit is simpelweg niet oké. Dit is mishandling en dreiging. Je moet dit met iemand bespreken. Het kan zoals
Gewoon niet meer naar je vader toe gaan en zeg het gewoon tegen je moeder. Zij kan je helpen en als je niet naar je vader gaat kan hij niks doen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.