Skip to main content
Vraag

mijn vader schopt me en bedreigd me wat moet ik doen?

• August 27, 2026
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Ok ja kijk titel.

M’n vader schopt me bedreigd me en hij schopt me omdat ik niet mijn kamer op ruim. Ik wil graag uit huis en bij vrienden wonen. Zou dit kunnen zo ja hoe dan. 

(Ps ik vraag dit voor een vriendin van me. Dus dit is NIET aan de hand bij mij thuis)

2 reacties

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • August 28, 2026

Hoi ​@Anoniem736273 ,

Wat goed dat je dit vraagt voor een vriendin. Ze zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat jullie er niet alleen voor staan. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als jij of je vriendin anoniem het verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je de situatie kunt verbeteren.
Ook is er de mogelijkheid om samen of jij of je vriendin contact op te nemen met Veilig thuis. Je kunt chatten via de website (https://www.veiligthuis.nl/nl/contact) of bellen via het telefoonnummer 0800 2000.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Heel veel sterkte!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon 

• Net nieuw
  • August 28, 2026

Hi Anoniem,

Als je contact heb met je moeder, vertel haar dit, dit is een reactie die al veel word geplaatst, maar als je vader je schopt vanwege een kleine wandaad, is dat niet oké, je vader kan natuurlijk een andere opvoedtechniek hebben dan ik gewend ben, en het is vast een aardige gozer, maar als het te ver gaat, ga naar of je moeder, of je oom, tante, misschien zelfs mentor of leraar

Vr. Groet

L0ve