Vraag

Mijn stiefvader pijpen voor zakgeld


Badge

Ik ben 13 en mijn stiefvader heeft vaak slechte buien in het weekend en dan zegt dat ik hem moet pijpen, als ik dat niet doe slaat hij mij. dat doet pijn en ik heb er veel nachtmerries van. ik vind het fijn dat ik wat bijverdien maar ik vind het soms ongepast. hoe los ik dit op.

 

Met vriendelijke groet,
Ryanthegamer


14 reacties

Reputatie 3
Badge +3

BEL met de kindertelefoon 

Badge

weet je dat zeker straks moet hij naar de gevangenis. dat wil ik ook niet

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Als je met de kindertelefoon belt betekent niet dat hij naar de gevangenis moet.

Reputatie 5
Badge +6

Zeg het tegen iemand waarvan je weet dat diegene hulp gaat halen, want stiefvader pijpen is niet normaal...

Badge

Ik Heb een paar vragen en tips

1 waarom praat jij er met hem niet over

2 zoek een vriendin voor hem

3 ik snap dat het niet makkelijk is om erover te praten dat snap ik echt. Maar  is er geen familie bij wie je dit probleem kan uitleggen en dat je daar voor een tijdje woon of tot dat je vader dat niet meer doet. Of bij een vriendin kan wonen en als je vader dan zegt ik ga naar de politie als je nu niet mee naar huis komt dan zeg je gewoon netjes maar ik wil dit niet meer ofzo en ga maar naar de politie maar ik ga vertellen wat je me laat doen en dat je me slaat en ik heb bewijs ik heb het gefilmd ofzo maar dat of zoiets.

Hopelijk heb ik je geholpen en voor zakgeld je kan heitje voor een karweitje doen daar verdien je ook wat mee.

Als ik jou was moet je wel ingrijpen want straks wilt hij ook seks met jouw.

🤕

Hallo Ryanthegamer :)

Je kunt idd bellen met De Kindertelefoon, het is volledig anoniem tenzij je er zelf voor kiest om (ik weet niet meer hoe het heet) samen met iemand van De Kindertelefoon een instantie te bellen. Daarnaast wil je liever niet dat hij naar de gevangenis gaat ,waarom niet? Hij verdient het eigenlijk wel gezien hij aan pedofilie en incest doet. Dat is strafbaar!

Maar 1 tip: praat met iemand hierover. Het is belangrijk dat je het meld gezien het anders misschien jarenlang doorgaat zoals je vaak ziet met seksueel misbruik.

-TheMightySlayer <3

Badge

Loop weg van huis, bel kinderbescherming 

 

Deze post is aangepast i.v.m. forumregel 10 Bij gebruik van teksten vanuit een andere bron, is een bronvermelding verplicht.

Badge

Jou vader is pedo belkindertelefoon nu direct ja wat hij doet kan echt niet!

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Ew!!! Sorry maar dat is echt smerig! Als ik hou was zou ik het eerst aan je moeder vertellen of aan je mentor of een vriend of vriendin ofs. Als het zo langer door gaat zou ik ermee naar de politie stappen! Succes, en pls doe dit anders gaat het zo door! Doeii

Hallo ik zie dat dit al 4 maanden geleden is maar ik vraag voor de zekerheid deze dingen (je bent natuurlijk niet verplicht het te antwoorden maar zou wel fijn zijn)

gebeurt dit nog steeds?

heb je er met iemand over gepraat?

Heeft je vader vaker jou of familieleden van je eerderbedreigt?

graag hoor ik hier over x anoniempje

 

 

Als jij dit niet wil, is het strafbaar. Hij is meerderjarig en jij minderjarig! Bel in ieder geval met de kindertelefoon. Hun kunnen je heel goed advies geven! 

Badge

Dit probleem heb ik ook wel is, gewoon slikken en niet zeiken.

@Ryanthegamer 

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Anne / De Kindertelefoon

@kindertelefoon  

Ik denk dat jullie een beetje laat is

Het was van 1 jaar geleden 

Reageer