Skip to main content

mijn ouders zijn gestoord

• March 11, 2026
  • 9 reacties
  • 79 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heyy, ik ben 15 jaar en ik wil ff iets delen met jullie omdat ik zeker weet dat er meerdere meiden zoals mij leven. mijn ouders zijn erg streng ik snds kleins af aan al geweldadig naar mij, ik ben enigskind en dacht ook altijd dat het normaal was dat mijn ouders mij gingen trappen, duwen of slaan. pas vorig jaar ben ik erachter gekomen dat het helemaal niet oke is toen ik een gesprek had met mijn mentor. ik zit nu op een nieuwe school en daar weten ze er ookal van. ik heb toen samen met mijn mentor met veilig thuis gebeld. het is al 4x voor gekomen dat ik heb gebeld met de mevrouw die mij helpt alleen ik vertel niet alles omdat ik ook niet wil dat mijn ouders in de problemen komen. nu heb ik sinds kort een vriend die heel lief is voor mij en ik mag blijkbaar ook geen vriend hebben. laatst hadden we stiekem afgesproken en mijn moeder kwam ons tegen, ik begon letterlijk te trillen van de angst wat er thuis allemaal zou gebeuren. nu komt het, ze slaan en schoppen mij niet meer omdat ze weten dat ik dan veilig thuis inschakel en nu gaan ze slim spelen. ze hebben paardrijden en volleybal stop gezet terwijl ik daar heel veel van hou. sinds kleins af aan wil ik al heel graag piloot worden en morgen zou ik eigenlijk een gesprek hebben bij een school (tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm anonimiteit) samen met mijn ouders, nu hebben ze dat ookal stop gezet en mijn toekomst is in een klap helemaal weg. ik wil dit delen met jullie omdat ik dat fijn vind 

9 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Smarties ,

Wat rot zeg😓, fijn om te horen dat je al wel wat hebt gezegd tegen mensen over de situatie. Kun je het hier nog eens met je mentor over hebben dat ze wel gestopt zijn met slaan en schoppen, maar ze nu paardrijden en volleybal stop zetten én nu ook het gesprek op die school? Misschien kan hij/ zij je helpen of met je ouders erover praten zodat ze je sport en intresses niet meer afpakken. Ik hoop dat je hier iets aan hebt! ♥️

Liefs💜

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 11, 2026

Holy f*ck dit is het ergste wat ik in de afgelopen maanden heb gehoord. Als ze echt jou toekomst wegpakken jouw hobby's jouw passies dan zou ik persoonlijk kijken of er familie in de buurt is waar je terecht kunt. Ik heb persoonlijk ook eigenlijk altijd al geweten dat ik als het echt moet op mijn fiets naar mijn oom of mijn opa en oma kan gaan. Ik hoop oprecht dat je een veilige en vooral gelukkige toekomst krijgt. 

Succes en weet je staat er niet alleen voor 

(p.s ik wil later ook piloot worden 😊)

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • March 11, 2026

Hey, wat vreselijk oneerlijk voor jou! Kun je een moment pakken en morgen de Kindertelefoon bellen? Want je hebt goede tips en advies en hulp nodig. Ik hoop dat je wilt bellen en kijken wat je dan kunt doen want dit is echt niet oké.. Veel sterkte!! 

https://www.kindertelefoon.nl/bellen

Liefs, Tover xxx 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 12, 2026

Hi ​@Smarties ,

Wat rot zeg😓, fijn om te horen dat je al wel wat hebt gezegd tegen mensen over de situatie. Kun je het hier nog eens met je mentor over hebben dat ze wel gestopt zijn met slaan en schoppen, maar ze nu paardrijden en volleybal stop zetten én nu ook het gesprek op die school? Misschien kan hij/ zij je helpen of met je ouders erover praten zodat ze je sport en intresses niet meer afpakken. Ik hoop dat je hier iets aan hebt! ♥️

Liefs💜

hey, ik heb het ookal besproken met mijn metor vanmiddag :)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 12, 2026

Hey, wat vreselijk oneerlijk voor jou! Kun je een moment pakken en morgen de Kindertelefoon bellen? Want je hebt goede tips en advies en hulp nodig. Ik hoop dat je wilt bellen en kijken wat je dan kunt doen want dit is echt niet oké.. Veel sterkte!! 

Liefs, Tover xxx 

ik zou morgen wel kunnen bellen, heel erg bedankt nog!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 12, 2026

Liefs, Tover xxx 

Holy f*ck dit is het ergste wat ik in de afgelopen maanden heb gehoord. Als ze echt jou toekomst wegpakken jouw hobby's jouw passies dan zou ik persoonlijk kijken of er familie in de buurt is waar je terecht kunt. Ik heb persoonlijk ook eigenlijk altijd al geweten dat ik als het echt moet op mijn fiets naar mijn oom of mijn opa en oma kan gaan. Ik hoop oprecht dat je een veilige en vooral gelukkige toekomst krijgt. 

hey, ik ben altijd welkom bij mijn vriend en ga daar dus ook het liefst heen aangezien ik mijn familie niet bezorgd wil maken over deze shit. misschien kom ik je later ooit nog tegen als piloot bij klm :)

Niek_
Forum|alt.badge.img+1
  • moderator
  • March 12, 2026

Hoi ​@Smarties ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Niek_
(De Kindertelefoon) 

Paarse Badeend
Forum|alt.badge.img+2

Hiiii!

wat een heftig verhaal :(

ook stom dat je ouders je slaan of mishandelen.…

en wat goed dat je je verhaal durft te delen!

ik hoop dat het binnenkort beter voor je wordt, groetjes

@Paarse Badeend 

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 17, 2026

Liefs, Tover xxx 

hey, ik ben altijd welkom bij mijn vriend en ga daar dus ook het liefst heen aangezien ik mijn familie niet bezorgd wil maken over deze shit. misschien kom ik je later ooit nog tegen als piloot bij klm :)

Fijn om te horen dat je als het moet naar iemand kan en misschien zie ik jou ook nog bij klm :)