Skip to main content

Mijn Moeder

  • 27 February 2024
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Hallo mensen,

 

 

Ik ben Jay. Een 14 jaar oud kind dat niet weet hoe hij om moet gaan met de mishandelingen die hij krijgt. Ik wordt vaak geslagen door mijn moeder, meestal een vuist of een trap. Op sommige momenten verandert dat en wordt ik geslagen door een stofzuiger, bezem en worden er spullen naar mij gegooid. Mijn moeder doet dit meestal, omdat ze stress van mij oploopt. Mijn school gaat namelijk erg slecht, want ik ben gezakt van gymnasium naar havo. Ook heb ik geen baan, geen sport en wordt ik erg verwend. Ik hou ook heel erg van mijn moeder maar soms krijg ik het gevoel dat de mishandelingen te veel worden. Ik heb het liefst gewoon dat ik op een wereld sta met helemaal niemand om mij heen. Ik weet niet wat ik moet doen aan het probleem wat ik hier heb. Ik hou te veel van mijn moeder om de politie te bellen, en ben bang dat zij mij wat zal aandoen als zij niet wordt meegenomen. Bij mijn vader wil ik niet wonen, omdat hij zowat dakloos is en zeker niet nog een kind er bij zou kunnen hebben. Een pleeggezin vindt ik te eng, omdat ik weet dat er veel pleeggezinnen zijn met foute intenties. Kan iemand mij advies bieden?

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Jeetje dit is niet niks! Misschien kun je de Kindertelefoon bellen want je mag hier echt wel een goed advies en hulp bij krijgen. Chatten kan ook, dat staat rechtsboven deze pagina! Ik kan je alleen maar de tip geven om dat echt te doen en ik hoop dat meer mensen reageren. Heel veel sterkte!

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou het met je moeder erover hebben. Vertel haar dat je het niet fijn vindt, en je er wel last van hebt. Lijkt logisch, maar soms moeten mensen dat te horen krijgen om het te realiseren. Als dat niet werkt zou ik inderdaad met de Kindertelefoon bellen. Die kunnen je verder helpen.

Reageer