mijn leven is kut

  • 6 November 2023
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Hoi je zult denken wat is dit voor meisje hier gaan praten over je gevoelens, ja dat doe ik want kan niet lees kwijt bij mijn pleegouders. Laten we beginne ik ben een meisje van 15 en het is niet de eerste keer dat ik de woorden ik ga liever dood in mijn mond neem. Op dit moment leef ik nog voor scouting reddingszwemmen en mijn toekomst droom bij de politie werken. Ik woon nu sinds juni 2023 niet meer thuis hiervoor woonde ik bij mijn moeder en stiefvader, deze zijn alle bei erg ziek en kunnen niks zelf dus heb ik bijna 4 jaar lang zonder iets toezeggen het hele huishouden draaiden gehouden. In deze tijd werd ik mentaal, fysiek en seksueel mishandeld. Ik heb hier nooit wat oven durven verteln bang voor iets heftiger. En op een dag heeft mijn moeder gewoon de keuze gemaakt om me uit huis tezetten, we zitten nu in die vase niets mag maar alles moet en ik kan dat niet aan. Ik ben ook bezig om nu aangifte tedoen maar ja duurt lang en ben bang dat niemand me gaat geloven. Op school is het niet veel beter ik word uitgescholden in elkaar geslagen en bedrijgt en de school weet geen raad meer met mij, ja niet uitkomen voor dat ik lesbies ben. Nee ik heb nu geen vriendin.

 

Als je iedere dag de woorden hoort maak je zelf van kant en ik hoop dat je dood gaat want je hebt hier geen recht van leven, ga je hier in geloven.

 

En daarom zech ik ik ben er klaar mee en hoef niet meer verder opdit moment kan ik door omdat ik mezelf snij.

 

Iemand tips?


3 reacties

Ik lees dit, en ik weet werkelijk waar niet wat ik moet zeggen, lieve anoniem, wat naar voor je!

❤️🥺😢

Reputatie 5
Badge +1

Hey ! Ik snap dat je hier mee zit , ik zou je zelf tips geven je moet natuurlijk zelf weten wat je er mee doe.

1, ik zou naar 113 gaan dat zijn mensen die jou kunnen helpen met zm gedachten ze hebben ook een online coaching , anoniem en gratis.

 

2 , zou ik je aanraden om naar centrum seksueel geweld te gaan . Die zijn er voor mensen die een misbruik hebben meegemaakt en kunnen je daarmee verder helpen . Volledige anoniem en gratis en je kan chatten en bellen .

 

3 , is de chat fier daar kan je met je problemen heen van het pesten fier is bijna hetzelfde als centrum seksueel geweld  alleen hier kan je met alles  terecht en is wederom ook anoniem en gratis.

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt en wat mee ga doen .

Sterkte gewenst , Liefs anoniempje.xx

Hoi lieve @Anoniem515 ,

Jeetje. Wat heftig, ik schrik hier echt van!

Zoek hulp bij je mentor, en je hebt ook echt  pleegouders nodig waar je dingen kwijt kunt. Ik zou met veilig thuis chatten en alles uitleggen, misschien kunnen ze voor een ander pleeggezin zorgen. Wat je hebt meegemaakt is echt heel heftig en ik gun je fijne pleegouders! Je kunt ook met 113 of de Kindertelefoon chatten/bellen.

Heel veel sterkte 😘

Reageer