Vraag

mama deed rare dingen

  • 1 August 2021
  • 9 reacties
  • 1381 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

hai ,

ik schrijf dit even namens mijn jongste zusje :

Zij ging paar maanden geleden samen douchen met mijn moeder .

moeder ging haar wassen en op een gegeven moment heb ze een vinger bij haar naar binnen gebracht .

paar dagen later ging ze weer samen douchen is precies het zelfde gebeurt maar stapje verder 

er werd geprobeerd om een  "” wit staafje "” in haar te krijgen . beide keren ervaarde ze veel pijn en begon te bloeden .

ik heb dit ontdekt toen ik bebloedde ondergoed vanhaar vond in de wasmand wou de was sorteren .

ik vind dit echt niet normaal wat mijn moeder bij haar gedaan heb .

sorry dat ik dit schrijf maarwoumijn verhaal even kwijt .


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey

Veel succes

Dat klinkt zeker niet normaal. Misschien is het handig om er achter te komen wat dat nou was.
Is er geen goede reden? Dan zou ik met Veilig thuis of hier met de kindertelefoon bellen / chatten. En vraag zeker ook je zusje.

Jullie komen hier samen doorheen!

Reputatie 5
Badge +5

Het bleek dus om een tampon te gaan ( grootste formaat ) die er bestaat maar was geen reden voor mijn zusje heb haar periode nog niet namelijk. Ik zelf ben ook misbruikt geweest maar nu blijkt gewoon dat ze te ver zijn gegaan misbruiken doe je niet zo maar  lijkt mij ? . Vannacht weer enge droom gehad Dat ze mij geschopt heb en liggen schreeuwen van : mama nee mama.neee. Niet doen !!! 

Ben hier erg verdrietig over !!

Bedoel je je pleegmama of je mama die overleden is? In beide gevallen niet oké, maar dat maakt het voor mij/ons wat duidelijker :)

Reputatie 5
Badge +5

Is mijn mama die overleden is .

 

Reputatie 7
Badge +4

Misbruiken doe je zeker niet zomaar. Je verhaal is een beetje onduidelijk. Mocht je zelf zijn misbruikt of je zusje spreek dan zeker met veilig thuis of kindertelefoon en als je het niet zeker weet doe het ook!

Kinderen die worden misbruikt zien het vaak als ‘normaal’ dat is het niet!

Veel succes en hoop dat het snel weer goed komt

Is mijn mama die overleden is .

Ah oke. Ik begrijp dat je/je zusje dit kwijt wilde. Echter, wij kunnen verder niet echt iets voor je betekenen.

Je moeder is overleden/is uit het leven gestapt. Dat is natuurlijk heel vervelend en verdrietig, maar wellicht houdt het een verband met het misbruik zoals je dat hier omschrijft. Hoe dan ook, jullie zijn nu op een veilige plek waar dit niet meer zal gebeuren. Probeer er niet te veel over na te denken en te focussen op leuke dingen/de positieve situatie waarin je je nu bevindt.

Succes!

Wat ontzettend vervelend voor je zusje! Je kan ook een gesprek met je moeder beginnen dat dit echt NIET kan! Want ik denk dat je zusje dat liever niet zelf wil doen. 

Badge

Hoe oud is je zusje?

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. 

Anne / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

Heftig. Ik zou naar de politie gaan en je zusje troosten en helpen verwerken.

Wilhelmavemela.

Reageer