Skip to main content
Vraag

jeugdzorg inlichten???

• May 17, 2026
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Hi, Ik ben 14 en word thuis geslagen, geschopt en geknepen zulke dingen door me OUDERS en ik trek t echt niet meer ik ben ook depressief en snij mezelf en heb een dood wens!! Ik trek dit er niet bij moet ik jeugdzorg bellen? Want veilig thuis doet niks en van me ouders mag ik niet uit huis.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 17, 2026

Lieve lieve evieemegirl

Ik vind dit echt heel verdrietig om te horen dat er echt mensen op deze wereld zijn die zó tegen hun kinderen doen!❤️

Als ik jou was zou ik zeker jeugdzorg inlichten!

Meer kan ik je eigenlijk ook niet als advies geven,srry!

Als je besluit jeugdzorg in te lichten, vertel je me hoe het is gegaan?

Sterkte!

Liefs Jacqueline!❤️💙💜

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi lieve ​@evieemegirl 

Wat erg zeg!😥

Ik kan er ook niet echt advies over geven, sorry. Ik kan alleen zeggen dat het misschien goed is om even de kindertelefoon te bellen of met ze te chatten.

Hopelijk gaat het snel weer beter met je.😊

x

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • May 18, 2026

Hoi ​@evieemegirl 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. wij kunnen bijvoorbeeld helpen om in contact te komen met Veilig Thuis.
Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten wen e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes Mariska

• Net nieuw
  • May 29, 2026

Hey meid, wat vervelend dat je dit moet meemaken... Ik weet dat dit een beetje een late reactie is, ik hoop dat je er nog wat aan hebt.

Je kan (als je naar school gaat) er met 1 van de docenten over praten als je dat durft of misschien je huisarts bellen en uitleggen wat er allemaal gebeurt en dat je niet uit huis mag.. Ik hoop dat het snel beter gaat girlie, sterkte❤️🌸🌺