Dit was een jaartje geleden gebeurt..
ik was toen 14 jaar. Ik was op een voetbalkamp aangemeld door mijn pa om daar ook meer te leren naar hoger niveau en te trainen. Was één van de jeugdtrainers een man ik noem hem X van rond de 35 die voor mij als een soort personal trainer was.
Ik kreeg complimentjes dat ik de knappe looks had van een sterplayer en een goed mooi gespierde body had. Hij maakte grapjes over mijn Adidas schoenen zo zo jongen een volwassen grote maat 46 . Je weet toch wat vaak dan beweert wordt met een vinger naar mijn kruis. Ik zei met een rood hoofd wat verlegen kan zo maar zijn voor jouw een vraag voor mij een weet. Hij lachte wat ben jij toch een ondeugende lekkere jongen en ging met zijn handen door mijn lange haar en gaf me een boks
Na het trainen de volgende dag na eerst een dag theorie liep X mee naar de kleedkamer. Ik heb een biologisch vraagje je hoeft niet te antwoorden. Het valt me op als je rent dat één en ander slingert in dat sportbroekje . Dan moet je groot geschapen zijn heb je er geen last zelf van ? Euhh ja precies zei ik twijfelend. Ik heb hier nog eentje met een binnenbroek liggen is meer comfortabel. Is wel best duur krijg je gratis van mij. Ga eerst douchen kom je hier terug gaan we passen in het trainershok. Dat gedaan kwam ik terug met een handdoek om. Je hebt wel schaamte we zijn mannen he . Hij trok het weg dus ik stond nu in mijn blote kont. Boh niet normaal dat grote klokkenspel . Ben jij Bi vroeg die man ik zei mischien nog niet geprobeerd. Jij wilt dit je bent gewillig geeft maar toe. Ik ga je alles leren zodat je in een hogere klasse komt.Voor wat hoort wat zei die...jij hebt iets wat ik nu wil. Als ik geen stop hoort ga je mee akkoord. Doe je ogen dicht en ontspan je is makkelijker zo voor je. Ik voelde eerst zachte afwisselend met snelle trek bewegingen aan mijn penis dan pijpte X me klaar in zijn mond. Ik wou niet hijgen of kreunen maar het gebeurde op het laatst. Je vond het zelf lekker zei die hoor je nog geluid maken! Hier is dat Adidas Performance broekje voor jou kost zeker 75 euro. Dan is dat verrekend met wat jij in natura deed. Hou asjeblieft jouw mond komt niemand in de problemen. Ik ga je extra speciale skills aanleren met voetbal op prof niveau . Ik bedankte hem en hij hield zijn woord stak veel energie in hem.
Nu denk ik terug aan dat moment...was de deal seks voor extra prof voetballessen wel eerlijk? Was dit nou aanranding ?