Ik zit dus in de 3e klas en ben al bevriend met een jongen, laten we hem @ noemen. Ik heb @ veel over mij verteld. @ weet veel over mij en ik over hem. Hij heeft een knipperlicht relatie gehad met mijn beste vriendin maar nu zegt ze dat ze er klaar mee is.
Ik heb zelf al sinds een waterkamp van mijn school goed en fijn contact met een schoolgenootje. Hij is erg lief en zorgzaam en hij is absoluut niet het probleem in mijn verhaal.
Ik ging met hem (schoolgenootje, nu goede vriend) en @ afspreken, we hadden besloten om naar mijn huis te gaan. @ was er al wel eens geweest maar voor hem was het de eerste keer dat hij mijn huis zag. Wat er dus gebeurde was nogal naar. @ had mij weleens 1 keer aangeraakt op mijn kont maar ik nam het aan als een grap. Maar nu was ik nogal met die andere jongen bezig en was hij denk ik jaloers. Hij zat een paar keer in korte tijd aan mijn kont en ik zei stop. Ook wou hij ineens een knuffel, hij had me wel eens vaker gewoon een knuffel gegeven maar nu wou ik het niet omdat hij mij al een paar keer had aangeraakt. Toen was op een gegeven moment die andere jongen er ook klaar mee, dus probeerde goed op te letten en hij heeft ons ook uit elkaar proberen te houden. Hij had hem zelf als soort grap maar ook weer niet bij z’n keel gegrepen omdat hij maar niet stopte. Toen we bovenaan mijn trap stonden stond @ achter mij en die andere jongen naast mij. @ deed 2 vingers van achter bij mijn geslachtsdeel. Ik was van slag. Maar die andere jongen zag dat ook en duwde mij naar voren zodat ik weg bij @ was. Die andere jongen zei volgens mij nog wel iets maar ik was te van slag om het te horen. Aan het eind gaf die andere jongen mij een knuffel en later hadden we het over de app nog over. hij zei dat hij het ook irritant vond en zag dat ik het niet chill vond. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Een vriendin, hij en twee andere jongens weten het en volgens mij schrokken ze wel.
Mijn vriendin zegt dat ik met @ moet praten omdat het niet acceptabel is maar ik durft het niet zo goed. Het klikt raar maar ik ben bang dat de band tussen mij en @ weggaat. En dat wil ik niet. Hebben jullie tips met wie ik dit kan bespreken? En is dit aanranding?