Vraag

In elkaar slaan

  • 19 August 2022
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben vanmiddag per ongeluk op iemands teen gaan staan tijdens een spel. Ik had geen sorry gezegd want ik had het niet door.

Ze heeft het 2 andere meisjes vertels. Nu zeggen ze dat ze mij alle 3 in elkaar gaan slaan. Wat moet ik doen?


2 reacties

Het lijkt me iets kleins om echt iemand in elkaar voor te slaan, maar met tieners weet je het nooit. Dus ik zou in de buurt van je vrienden blijven en een beetje opletten. De meesten gaan niet vechten als ze niet kunnen winnen dus als je met een groepje bent komt het vast goed. Maar ik zou er niet van uitgaan dat ze je in elkaar gaan slaan, want kinderen bluffen graag.

Sterkte en succes!!!

Reputatie 3
Badge +2

Het beste zou wat je kunt doen is dicht bij een leerkracht blijven of bij je vrienden blijven. Als je ze toevallig tegen komt moet je zeggen: "kijk. Sorry het was niet mijn bedoeling om het te doen maar ik had het ook niet door dus ik kon moeilijk sorry zeggen en ik vind dat slaan er een beetje over gaat. Kun je mij vergeven?" Voor de rest zou ik sowieso je vrienden ook verwittigen en je kan ook je leerkracht verwittigen sinds jij niet echt in de fout zit.

De kans is groot dat de leerkracht hun of jou een oogne in het zeil gaan houden.

Als je het niet durft ofzo blijf gewoon bij je leerkracht of vrienden.

Groetjes, DubbelAnoniem

Reageer