Vraag

ik word aangerand

  • 19 March 2024
  • 6 reacties
  • 323 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Teun ,15 jaar, heel normale jongen met een vriendinnetje. 

Ik word aangeraakt door mijn vriend. Onwillig. Ik heb al vaak aangegeven dat ik niet gay ben, maar hij accepteert mijn grens niet. Ik probeer hem van me te scheiden, maar hij vind toch weer allemaal maniertjes om mij aan te raken. 

Ik word er gek van. Hij heeft me ook al proberen te kussen. Ik voelde zijn adem op mijn hoofd zo dichtbij was hij van mij. 

Ik zit met suicidale gedachtes en het worden er steeds meer. Ik wil echt dat hij stopt. Ik heb het al vertelt tegen iemand anders, maar die vind het lekker voor mij, om dat ze mij niet goed wilt zien. 

Heeft iemand tips? Ik moet van hem af en duidelijk maken dat ik geen sexuele mannelijke aanrakingen wil. bedankt alvast voor jullie support!

Gr. Teun


6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey Teun, 

 

Ik neem aan dat je het aan een vriend/vriendin hebt verteld van je eigen leeftijd; vaak nemen ze dit dan niet serieus omdat ze dit gewoon zien als grappig of whatever

 

ik weet niet of je vriendin ervanaf weer, misschien wil je dat ook helemaal niet

 

wat ik zou doen is naar je ouders stappen, gewoon vertellen, aangezien het je vriend is neem ik aan dat hij wel is bij jou thuis is gekomen of jij bij hem? Dan kunnen je ouders contact opnemen met de zijne, of je kan het aan die ouders zelf vertellen (maar ik denk niet dat ze je dan helemaal geloven). Ik weet 90% zeker dat je ouders achter je gaan staan in dit, omdat ze om je geven.

 

dat je je er niet fijn bij voelt en je hierdoor neerslachtig en suïcidaal voelt snap ik, iemand gaat duidelijk tegen je grenzen in terwijl je vaak genoeg hebt aangegeven dat je dat zeker niet wilt. 
 

laat je me even weten hoe je het gaat aanpakken/hoe het is verlopen stel je gebruikt mijn advies?

 

xx

Reputatie 1
Badge

Ik zou niet je echte naam gebruiken als ik jou was…. 
Hoe dan ook best wel kut. Heel duidelijk tegen zon iemand zijn, helemaal afkappen en zeggen dat je niks met hem wilt en dat hij direct moet stoppen met je aanraken. Voelt miss zielig maar het is zieliger dat jij wordt aangerand he!

 

Succes!

Dit is niet alleen pesten, maar ook aanranding. Wat je vriend doet is illegaal. Ik zou een vertrouwenspersoon vinden, blijkbaar was de eerste persoon aan wie je het vertelde niet goed daarvoor, maar je moet het dus opnieuw proberen. Als dit niet lukt en hij gaat door zou ik naar de politie gaan.
 

Het is heel naar dat je je zo voelt, daarom raad ik je aan om naar een psycholoog te gaan, die kan je helpen met je suïcidale gevoelens.

 

 

Ik denk dat je met je vriendinnetje seks moet hebben en dat tegen haar vertellen zodat hij je met rust laat. Ook kan je in het openbaar in haar borsten knijpen zodat hij jaloers wordt.

 

Deel van de tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 2

Ga respectvol met elkaar om.

Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet. Bedreig of beledig geen forumleden of moderatoren van De Kindertelefoon, discrimineer niet en maak geen seksueel getinte opmerkingen.

Anne - De Kindetelefoon

@lelijke_eend  ik vind het niet normaal dat je iemand anders leed gebruikten voor je eigen seksuele fantasieën . Dit kan je gewoon niet maken.  Het is ook zo overduidelijk, alsjeblieft ga een vragenlijst invullen ofzo.

Reputatie 7
Badge +5

Idd wat @wild forest ook zegt dit is meer dan pesten en dit is gewoon aanranding en dat is illegaal. Iemand gaat duidelijk over jouw grens heen en blijft dan doen ook al heb jij gezegd dat je het niet fijn vindt en niet wilt. Probeer er met een vertrouwenspersoon over te praten. Dat is misschien lastig, maar het gaat je echt helpen. Je kan je mentor in vertrouwen nemen aangezien het volgens mij ook op school gebeurt en natuurlijk kan je er ook met je ouders over praten. Voor je suïcidale gedachtes kan je misschien een keer met 113 bellen of chatten en je kan ook altijd een keer met iemand van de kindertelefoon bellen of chatten.

Sterkte en groetjes van ItsJustMe!

Reageer