Skip to main content

Ik wil niet meer tussen mn ouders komen

• April 12, 2025
  • 8 reacties
  • 137 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

hi

overlaatst heeft mn papa een app geïnstalleerd waardoor hij kan meeluisteren wat er gezegd wordt die zegt dat het voor mn veiligheid is ma dit is waarschijnlijk helemaaaal niet zo want als mama en papa ruzie hebben is dat het 1st wat hij boven haalt want ja soms zeggen we dingen in de auto over mn papa dit weet hij door zo een camera die op de ruit plakt voor als er iets gebeurt en dit gebruikt hij altijd tegen mama en soms ook tegen mij en ik ben ook altijd de persoon die er tussen in zit als er ruzie is zegt mn papa dan van is da waar of nie en als ik dan lieg om mn mama te beschermen heeft hij letterlijk gwn bewijs help ik wett niet meer wat te doen 

ik heb trauma's van mn papa elke keer als iemand staat te roepen ben ik heel erg bang of zelfs als iemand al zijn/ haar hand in de lucht doet voor een high-five dan geeft het me een beeld van mn papa want soms wordt ik geslaan ik ben ook maar bang voor als hij heel klein beetje boos wordt eerlijk gzegd wil in nie meer dan ze samen blijven want het is niet alleen moeilijk voor mij maar ook voor mn broer en mn mama ik wil mn gsm niet meer gebruiken omdat die app er op staat ik wil gewoon nie meer verder als dit 

bedankt als je het al hebt gelezen 

8 reacties

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • April 12, 2025

Hey, 

Dit lijkt me best een lastige situatie. Zou je dan liever hebben dat mama en papa scheiden en dat jullie 2 bij mama blijven wonen? 

Misschien kan je aan je papa voorstellen om samen te kijken naar een andere app, die niets opneemt maar toch de veiligheid biedt? 

Het lijkt me ook wel een slim plan om naar een psycholoog te gaan aangezien je thuis ook geslagen wordt.. 

Sterkte en onthoud dat het nooit jouw fout is x 

Liefs Silence 

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 13, 2025

hey 

ik durf er niets van te zeggen als mn papa iets zegt of doet blijft et zo en het is de bedoeling dat hij mij kan luisterenn dus als ik da zou zegge zou hij boos worden en inderdaad ik wil dat mn ouders scheiden en dat ik bij mn mama kan blijven met mn broer 

mn mama was ook al van plan om me bij een psycholoog te brengen 

xxx nevada

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 13, 2025

Hey, als je geslagen wordt dan mag je echt hulp vragen hoor, want dat mag niet! Misschien kun je hierover eens de kindertelefoon raadplegen en advies vragen. https://www.kindertelefoon.nl/bellen  Veel sterkte en ik hoop dat het beter wordt! Liefs, Tover xxx

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • April 13, 2025

Hey, 

Zeker doen naar re  psycholoog gaan. 

Wil je mama ook dat je ouders scheiden? Kan je met haar wel praten? 

Liefs Silence 

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 14, 2025

hi 

ze waren een keer van plan om te scheiden en ze hebben het zo gezegd uit gepraat dat ze getrouwt blijven voor ons maar ik had daar totaal geen probleem me dat ze gingen scheiden maar ik denk ook als ze toen gingen scheiden dat mn mama da financieel niet zo aan kunnen 

xxx nevada

stitch12345
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 2, 2025

lastig maar het is echt niet oke van je vader om een app te installeren op je telefoon om je af te luisteren om een camera in de auto te hangen is echt alles behalve oke! praat er met je moeder over op een plek waar je geen telefoon hebt en ook niet in de auto zit. en dat slaan mag je echt wat van zeggen want dat mag gewoon echt niet!!!!!! je kan altijd met de kindertelefoon appen of bellen. veel succes! het gaat je lukken 

groetjes ​@stitch12345 

Cheezburger
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 2, 2025

Nee het mag niet.

Het is toegestaan om stiekem een geluidsopname van een gesprek te maken. Dit is wel strafbaar als de persoon die de opnames maakt zelf niet deelneemt aan het gesprek

Dit is wat ik heb gevonden. Ga naar de polite als het erger wordt of ga nu al

• May 2, 2025

Ik denk dat je de politie moet informeren over die geluids opnames want dat is gewoon privacy schending ook voor kinderen

groetjes, epicduck01!