k heb ruzie met een vriend omdat hij over me praat terwijl hij aan mij zat en een seksuele opmerking maakte. hij verspreidt heel veel roddels over me op school. hij roddelt ook over mijn familie tegen mij en andere. hij heeft me meerdere keren gebodyshamed en tegelijk seksuele opmerkingen gemaakt. wat nu
Je begint met het tegen je ouders zeggen als hij niet stopt. Doen je ouder er niks aan of stopt het niet door je ouders dan ga je naar een docent op je school. Werkt dat niet ga je naar de directeur/directrice.
Werkt dat niet en hij zit aan je geef je gewoon een klap. Het is toegestaan want hij zit aan je dus dat betekent dat je aan zelfverdediging doet.
Als dat allemaal niet werkt weet ik het eingelijk ook niet meer.
Hey
Heb het met je mentor of andere leerkracht erover of je ouders, en zeg tegen hem dat hij moet stoppen. Als hij dit niet wil doen dan vraag waarom, als hij niet serieus antwoord geeft dan probeer een gesprek met hem en je mentor/coach te hebben. Meer zou ik niet weten, ik hoop je kan wat met dit advies!
Liefs Caiya
Met dit soort dingen moet je altijd als eerste naar je mentor gaan.
Hey
Vervelend! Ten eerste moet je naar je mentor gaan, dat hij dit doet want dit mag echt niet. Je kan het ook met je ouders over hebben misschien?
Groetjes,
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.