Ik krijg billenkoek van mijn oppas

  • 30 October 2020
  • 10 reacties
  • 2138 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik. Ben. Een. Meisje. Van. 15 En ik. Heb een oppas   (ik vind dat ik te out ben voor een oppas)

Kijk als ik. Me misdraag. Dan moet ik thuis komen en in de hoek gaan staan van hem (de 

Oppas) 

En als. Ik. Ongv een. Kleine 10 min sta dan moet. Ik naar hem toe. Lopen en. Trekt hij me (meestal) over de knie en...... Ik krijg dan eerst. Een pak op men broek daarna onderbroek. En daarna op. Mijn blote billen 

Het. Doet. Alteid heel. Veel. Pijn dus als dat. Gebeurd dan mket. Ik mestal ook huilen 

De opas zegt dat ik dan heel. Stout ben geweest en het verdien om een. Goed pak. Billenkoek te krijgen 😭 

Is. Dit. Normaal.? 

 


10 reacties

Hey,

Het beste wat je kunt doen is met je ouders hierover hebben, want het is niet de bedoeling dat een oppas je zo behandelt. Desnoods maak je het bespreekbaar met een ander volwassene in je omgeving die je vertrouwt. Geef dit ook aan bij je oppas dat je dit totaal niet fijn vindt!

Maak dit bespreekbaar!

-onnodige quote verwijderd-

Zal ik doen bedankt ☺️☺️

Hallo Iriss :)

Het is mishandeling en aanranding. Je kunt hem aangeven hiervoor maar ik raad je inderdaad aan om eerst erover te praten met je ouders.

-TheMightySlayer <3

Nee dit is niet normaal ,

besef je je wel dat die oppas hier letterlijk voor in de Bak kan belanden!

Dat is ook precies waar hij hoort 

Ik zou als ik jou was aangifte gaan doen.

Slaan je ouders je ook? Of was dit de eerste keer dat je dit soort dingen meemaakt?

Heel veel sterkte 

Je ouders kun je het wel vertellen

 

Reputatie 1
Badge +1

Hé,

dit is echt niet normaal. Dit kan echt niet. Dit moet je aangeven bij je ouders. Je zou je oppas zelfs kunnen aanklagen. Bespreek het met je ouders. Probeer uit te leggen waarom je geen oppas nodig hebt. En als je dan toch een oppas moet vraag dan om een vrouwelijke en nieuwe!

ik hoop dat je hier iets aan hebt

<3

Badge

Ik snap wel dat je een oppas hebt als je out en alteid schriijft

Reputatie 6
Badge +12

Je kan hem aangeven of met je ouders praten

Reputatie 6
Badge +12

Ik snap wel dat je een oppas hebt als je out en alteid schriijft

Rude

Badge

Dit is aanranding en wtf

Reageer