ik denk aan zelfmoord

  • 15 February 2021
  • 6 reacties
  • 167 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Help!

Ik wil zelfmoord plegen vanwege alles wat ik heb meegemaakt en school maakt het alleen maar erger.

Ik had iemand ontmoet waarvan ik dacht dat dat mijn beste vriend zou zijn (op school), maar helaas was dat niet zo en door me zo hard te laten vallen wil ik niet meer leven (dat is al vaker gebeurd).  aangezien het al vaker is gebeurd weet ik nu zeker dat ik het wil, maar ik wil dit eerst delen, omdat het niet alleen komt door neppe vrienden, maar ook omdat het lijkt alsof iedereen waar ik om geef dood gaat. 

Kort samengevat ik wil ook dood aar wil eerst hulp zodat ik me misschien bedenk, alvast bedankt.


6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

113!! Niemand wil je dood, het leven heeft wel meer nut dan vrienden hebben… 

Maar ik heb nooit vrienden gehad en dan heb ik een keer een vriend en dan laat ze me vallen alsof ik niks ben en iedereen waar ik om geef lijkt wel dood te gaan

Reputatie 5
Badge +6

Vrienden komen in ieder geval sneller als je geen zelfmoord pleegt, voor nu raad ik je aan om even met 113 te bellen of te chatten...

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Laravmn,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,

Berber van De Kindertelefoon

Hey zelfmoord is echt niet de oplossing er zijn zoveel meer dingen om voor te leven 

Ik had ook nog een vraag zou je voor mij dingen willen opnoemen die je leuk vind/ waar jij blij van wordt?

Groetjes Sas

Hey zelfmoord is echt niet de oplossing er zijn zoveel meer dingen om voor te leven 

Ik had ook nog een vraag zou je voor mij dingen willen opnoemen die je leuk vind/ waar jij blij van wordt?

Groetjes Sas

Dat zijn er niet veel, maar dat ga ik doen, dankjewel

Reageer