Vraag

Ik ben gedwongen om een haatreactie te schrijven

  • 17 November 2020
  • 5 reacties
  • 215 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Iemand heeft mij gedwongen om een haatreactie over Jungkook te schrijven!  En dat wil ik niet!

En hij dreigde dat hij Jungkook dood zou schieten!

😭😭😭😭😭

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Gaat hij toch niet doen

Ok, Een kwestie van kansberekening dan maar. Wat is de kans dat hij 1. een vuurwapen heeft, 2. dat hij in de gelegenheid komt om het daadwerkelijk te doen en 3. wat is de kans dat hij het daadwerkelijkheid zou doen omdat jij geen negatief berichtje wilt schrijven. Zou hij daarvoor een persoon neerschieten en daarmee een hele flinke celstraf en daarmee je hele leven riskeren?

Neh, denk het niet.

Hallo OluchiBTS :)

Ok, gewoon negeren.

-TheMightySlayer <3

Badge

Iemand heeft mij gedwongen om een haatreactie over Jungkook te schrijven!  En dat wil ik niet!

En hij dreigde dat hij Jungkook dood zou schieten!

😭😭😭😭😭

 

Als een oude bts stan, zou ik dit niet gedaan hebben. 

Niemand kan je wat dwingen om te doen als je dat niet leuk vind. En nu we weer in de lockdown zitten is het nog lastiger voor het persoon om jou te vinden en om te vermoorden lijkt het me nog sterker want in Nederland kom je niet snel aan wapens. En voor zo iets klein gaat hij/zij dat echt niet doen.

Mocht hij/zij doorgaan met dreigen zou je misschien naar je mentor kunnen gaan of iemand die je vertrouwt en je eventueel kan helpen

Iemand heeft mij gedwongen om een haatreactie over Jungkook te schrijven!  En dat wil ik niet!

En hij dreigde dat hij Jungkook dood zou schieten!

😭😭😭😭😭

 

Hey!

 'niemand kan/mag jou iets laten doen waar jij je niet goed bij voelt of dwingen tot iets' artikel 11 in de grondwet.  Je kan natuurlijk gewoon de reactie verwijderen. Ik denk en weet bijna zeker dat hij/zij Jungkook niet dood zal schieten, je komt hier niet snel aan wapens.

 

Just here to help,

me

Reageer