Vraag

Huiselijk geweld, wat moet ik doen?

  • 25 February 2023
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 0 reacties

Ik en me moeder kregen ruzie doordat zij over mijn vriendinnen zat te roddelen. Ik storm boos naar boven, ze stormt achter me aan. Ik houd de deur dicht met al me kracht omdat ik weet wat ze ging doen. Uiteindelijk kwam ze toch me kamer binnen (Ik lag op bed) en begon ze me te slaan. Me hoofd, me armen, me benen.. Ik heb een klamboe boven mijn bed hangen die ze eraf had gescheurd, verder ook wat decoratie van me kamer muur gescheurd. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Me telefoon is afgenomen.. Ik ben bang voor me moeder en ik weet gewoon niet wat ik moet doen.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Jeetje, 

wonen er nog andere in je huis?! Of woon je met je moeder alleen?! Ik zou kijken of je naar de buren kan of dergelijke. Aangezien je nu ook geen telefoon hebt…. 
 

veel suc6! 
Mij_Niet_Gezien 

ps. Hoe kan je dit berichtje plaatsten zonder telefoon?! Met een computer ofzo?! Dan kan je dus ook chatten met de kindertelefoon. Of veiligthuis!!

Reputatie 1
Badge

Heftig... Miss kan je met je leraar of mentor erover praten. Het is niet goed also je bang bent voor je moeder en ook niet dat ze je hele kamer vernield. Zorg in ieder geval dat je er met mensen over praat.

 

Xxx Me

Reputatie 3
Badge +2

Hoi Jas,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,
Anne
De Kindertelefoon

Reageer