Skip to main content

Huiselijk geweld en illegaal huwelijk

• December 31, 2025
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Hallo, ik ben 16 jaar oud en heb de Nederlandse nationaliteit. In januari vlieg ik van Turkije naar Nederland. Ik heb hulp nodig. Ik heb een geval van huiselijk geweld en illegaal drugsgebruik. Familieleden hebben mijn paspoort in beslag genomen. Ik heb een misdrijf van gedwongen aansluiting en huwelijk door een tuiggroep. Ik vecht met al mijn kracht om me niet aan te sluiten en me te verzetten. Ik maak een moeilijke tijd door. Ik kon contact opnemen met mijn ambassade en we kregen snel een identiteitskaart. Ik kan alleen Turks en een beetje Engels vertalen. Ik moet onder bescherming worden gesteld. Ik heb contact opgenomen met de autoriteiten, maar ik ben bang en aarzel. De lokale sociale diensten in Ankara zijn erg passief en blijven traditioneel advies geven. Voor degenen die zich afvragen waar ik woon, ik woon in Ankara. Ik zal naar Nederland vliegen en ik moet naar een veilig huis gebracht worden. Ik wil mijn rechten niet verliezen en op straat blijven leven.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • January 28, 2026

Hoi ​@AnoniemTH , wat een heftig verhaal, je moet echt contact opnemen met veilig thuis, en met de kindertelefoon.