Vraag

Huiselijk geweld

  • 12 March 2019
  • 2 reacties
  • 195 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben opgegroeid met een vrij agressieve vader die mij mishandeld had en mij 3 keer gevraagd heeft of hij mij per direct kon vermoorden
het is ooit zo erg geweest dat hij mij met mij hoofd tegen de muur sloeg en er dus een snee van 6 cm lang en 3 cm diep je kon mijn schedel zien ik moest liegen tegen de dokter hij heeft mij altijd als het perfecte persoon gezien en als ik dat niet deed kon ik het wel voelen maar nu twijfel ik omdat hij
sinds kort betrokken is bij criminele activiteiten en hij heeft zelfs een huisinval gehad door de MA dat is zegmaar de Nederlandse FBI hij is zelfs een keer bijna vermoord op een avond zat ik met mijn broertjes en mijn moeder thuis en was er 1 gozer met een geweer naar ons aan het schreeuwen dat wij hem hadden opgelicht maar wij daar helemaal niks van afwisten hij heeft ook een drugshandel en wil graag naar de politie gaan maar ben bang om mijn vader kwijt te raken ookal was hij er niet ooit echt voor mij en was ik meer zijn pispaal bedankt dat je de tijd genomen hebt om mijn verhaal te lezen ik heb hier lang mee gezeten en dacht ik gooi het eruit.

2 reacties

Hey,
Slim van je om naar het forum te komen!
Ik begrijp je volledig maar wat je wel moet weten is dat kinderen van vaders met een probleem de vader altijd willen beschermen, wat ze je ook aandoen en dit heb ikzelf ook meegemaakt. Het is heel moeilijk om je erover te zetten maar ik heb het gedaan voor m'n jonger zusje. Ik wou niet dat haar iets overkwam door mijn koppigheid en mijn vader zijn problemen. Ik denk dat jij hetzelfde denkt als mij dus is het heel slim om naar de politie te gaan. Ik snap je volledig als je niet durft dus zou je ook een iemand op je school (leerkrachten, een mentor of een vertrouwenspersoon) kunnen vragen of zij niet weten wat je kan doen. Zij kunnen misschien de politie bellen waardoor jij en je broertje veiliger zijn. De politie weet wat ie doet dus moet je je daarover geen zorgen maken.

Ik wens je heel veel succes!
Zon☀️
Badge
Hey
wat erg! Je moet zeker de politie contacteren of met de kindertelefoon appen/bellen
https://www.vertrouwenscentrum-kindermishandeling.be/

Reageer