Skip to main content
Vraag

Hoe worden mannen verkracht?

• August 1, 2025
  • 4 reacties
  • 402 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Sorry als dit raar of onsensitief over komt, maar hoe worden mannen verkracht?

ik zal even een korte achtergrond info geven anders komt deze vraag echt supr raar over. ik was een beetje op het internet aan het scrollen wat ik verveelde me en zag op eens een artikel over dat een man aangifte wil doen tegen een vrouw voor verkrachting. nu zie ik dit niet heel vaak, want vaak is het anderssom. ik vraag me dan nu wel af (met alle respect) hoe kan een vrouw een man verkrachten? een vrouw geeft geen penis dus penetratie word lastig denk ik. seks tegen de wil in kan natuurlijk altijd bijde kanten op. maar telt dat dan als verkrachting of is het dan sexuele aanranding of intimidatie? en is het strafbaar met de wet als een vrouw dit dan doet bij een man?

Nogmaals sorry als dit raar overkomt of ik hier iemand mee beledig/pijn doe of iets. Dan mag KT moderatoren het ook gewoon verwijderen of iets. 

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 1, 2025

Ik denk dat er bij verkrachting sprake moet zijn van penetratie, anders is het aanranding. Een vrouw kan een vinger os een bezemsteel of iets anders in een man zijn aars duwen.   Een andere man kan dat ook maar hij kan ook zijn penis daarvoor gebruiken.

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 1, 2025

Dit moet inderdaad met een bezem of een ander voorwerp, of een vinger. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 1, 2025

Een man kan alsnog een stijve krijgen, ook al wilt hij dat niet of ze hebben iets in zijn drankje gedaan. De vrouw kan zelf ook een dildo om doen, enzovoort

• August 3, 2025

@Wolf  Als het tegen zijn wil is zou het al verkrachting kunnen zijn