Hoe met snijden stoppen zonder ouders te vertellen?

  • 14 May 2024
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste iedereen,

Ik snijd weer, helaas. Ik doe dit op een zeer merkwaardige manier maar weet niet hoe ik met stoppen. Zo’n app voor op je telefoon gaat mij daar zeker mee helpen, alleen heb ik ouderlijke toezicht en moet alles met toestemmin gevraagd worden en de app heet i am sober dus dat is geen optie. Ik wil even dat niemand weet van mijn snijden want mijn ouders raken waarschijnlijk of in paniek of gaan ze doorvragen.

Misschien iets online voor op je school laptop?

 

Mensen die ook strugelen met sh» Je bent niet de enige, ga ervoor om clean te zijn, samen zijn we sterk!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Heeft die app geen website? Soms kun je apps ook op chrome ofzo iets gebruiken. Verder zal ik toch echt wel met je ouders praten. Zij kunnen jou hopelijk helpen. En anders kun je altijd met de Kindertelefoon bellen en/of chatten op 0800-0432. Chatten kan je doen bij https://www.kindertelefoon.nl/chat

Succes!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +8

Hii,

Idd wat @Anoniemxv ook zegt ik zou wel proberen om toch een keer met je ouders te praten want die kunnen je echt verder helpen denk ik. Ik snap dat je bang bent voor hun reactie, maar ze geven echt veel om je en je kan ze echt vertrouwen! Je kan ook een keer bellen of chatten met de kindertelefoon voor advies @Anoniemxv heeft al uitgelegd hoe dat moet! :)

Verder heb je misschien nog wat aan het topic hieronder waarin veel alternatieven staan tegen zelfbeschadiging. Misschien kan je die een keertje doorlezen en wie weet staat er iets in waar je wat aan hebt!

Sterkte en liefs van mij <3

Reageer