HELP MIJ!!

  • 29 April 2022
  • 7 reacties
  • 237 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hgh??

 Ik had schijnbaar n appel laten vallen en m'n vader e zusje geven mij dd schuld terwijl ik het niet gedaan  had. Ik zei dat niemand mij ook echt geloofd en ik sloeg mijzelf en kaatste mijzelf en mijn vader werd boos en ik bang en rende de trap op en mijn vader sloeg me echt keihard het leek alsof hij mij wou VERMOORDEN. en het was echt eng ik was daarna aan het hyperventileren.  ik vind dit niet meer ik word letterlijk abused! HELP MIJ! Ik wil echt uit huis!  M'n moeder  zag t niet toen ik keihard geslagen werd, Ik keek haar aan zovan :HELP ME!! ALSJEBLIEFT..  Ik ben bang!!  Dalijk gebeurt het nog n keer-   Ik BEN BANG!! RED MIJ! HAAL ME WEG UIT DIT HUIS! IK WIL NOOIT MEER IN CONTACT KOMEN MEF MN OUDERS!


7 reacties

Reputatie 2
Badge

Haal diep adem.  Adem in en uit. Je vader heeft niet eens de recht om je te slaan. https://veiligthuis.nl/vraag-en-antwoord/ kan je helpen. Je wordt gewoon thuis mishandelt . O ja, je buurjongen is toch @Een hulpeloze jongen !!! Ga naar hem toe. Misschien kan hem je helpen. Je bent thuis echt niet veilig !!!

 

Groetjes van Ava 

Reputatie 6
Badge +4

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren . Ook de tip van @Ava_ is een goede tip. Je kunt met veiligthuis.nl ook eerst anoniem chatten of bellen.

Sterkte ,

De kindertelefoon.

Reputatie 4
Badge +1

Hi @Een hulpvol meisje 

Doe je vader altijd zo? Het mag niet wat je vader doet. Het is kindermishandeling. Bellen of chatten met de veilige thuis is een goede oplossing. 

Heyyy, hoe gaat het nu met je? Ben je oké? 
Ik hoop van wel! Ga naar iemand die je vertrouwd! Praat erover! Heel veel succes! Ik hoop dat het goed meteen gaat! 
 

Reputatie 7
Badge +9

Gebeurt dit soort dingen vaker of is dit de eerste keer 

Reputatie 7
Badge +9

Verteld het aan je moeder zij kan er wat aan doen

Reputatie 7
Badge +5

Gebeurt dit soort dingen vaker of is dit de eerste keer 

Soms vaker-

Reageer