Skip to main content
Vraag

help ik weet niet wat ik moet doen [jumpen]

• March 14, 2026
  • 0 reacties
  • 24 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Dus ik  f (15) zit in een vrienden groep met allemaal jongens en meiden van (16-17). Wij zitten allemaal op de zelfde sport en spreken vaak met elkaar af. Het ding is dus dat ik een vriend heb m (16) die we L noemen  die een tweeling zus heeft f(16) die we A noemen. L en A zijn erg close A heeft ook een vriend die we S noemen. Een vriend van mij (M 17) die we K noemen heeft laatst heel veel beef gehad met S, en heeft S bedrijft en heeft mij een heel plan verteld om S te gaan jumpen en  in elkaar te slaan. Ik was dit er niet mee eens, maar zei er niks van, omdat ik weet dat mijn mening niet uit zou maken. (Ik wist niet dat S de vriend van A was op dit punt). Dus ik vertel dit aan mijn vriend en hij zegt opeens S is de vriend van A, en nu zitten we vast want ik kan de vriendschap met K echt niet kwijt raken door redenen die ik hier niet wil delen, maar mijn vriend voelt zich ook schuldig dit geheim te houden van zijn zusje die doods bang is dat haar vriend in elkaar word geslagen…dus wij weten echt niet wat we moeten doen, want als K weet dat S het weet weet K ook gelijk dat ik het was.