Help.. Fitness jongen wil meisje slaan..

  • 2 August 2015
  • 6 reacties
  • 421 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hee, ik zit enorm ergens mee. Ik ben 16 jaar en heb een vriend.
Er zijn verhalen over dat ik vreemd zou zijn gegaan maar die kloppen echt niet! Mijn vriend gelooft me, maar een van zijn vrienden gelooft me niet. Hij wil me dit weekend spreken en hij wou mij klappen geven.. Ik kan niet tegen hem op, ik ben als eerst een meisje en hij fitnesst. Niemand kan tegen hem op.. Ik krijg soms ook appjes van een andere vriend dat ik slecht ben en schelden me uit. ik voel me echt rot erdoor en eet hiederdoor ook echt slecht door de stress.. Gisteravond heb ik zelfs overgegeven. Mijn haren vallen er uit en ben echt einde raad. Dit weekend is er een feest in de stad en ik wou gaan met mijn vriendinnne maar hij is er ook met een hele grote groep. Ik had me hele jaar verheugd op dat feest maar dat kan ik nu ook wel vergeten.. Praten zou niet helpen, hij word snel boos en denkt dus dat alle meisjes vreemd zouden gaan en dat allemaal. :\

Mijn ouders weten het al ze waren ook boos waarom hij me wil slaan en zijn bezorgt
Mijn vriendinnen en ouders willen de politie inschakelen als hij me wat doet maar ja dan heeft die me al geslagen en dat wil ik voorkomen.. Iemand die me kan helpen?

6 reacties

hey,
inderdaad heel erg vervelend!
misschien kan je het tegen je vriend vertellen?
die zal je vast wel begrijpen en dan kan je vriend je beschermen tegen die andere jongen.
zorg misschien ook dat je nooit alleen bent met die jonge.
bijvoorbeeld in het cafe ofzo.
ik hoop dat je niet word geslagen
succes en je bent beter dat die jongen;)
bye
Hallo,

Wat er ook gebeurd.
Die gozer komt hier niet van af.
Zeg tegen je ouders dat je het oke vind dat ze de politie in schakelen, en dat je je niet meer veiligg voelt.
laat hem hier niet mee weg komen meid.¨´*
dat verdien je niet.
Veel succes..

Greetz, LFiight
Dat ga ik denk ik ook doen en mijn vriendinnen weten het ook, maar hij is geen 18+ dus ik weet niet of de politie dan wel iets kan doen..

En heel erg bedankt!
x
Ik snap de titel alleen niet echt haha?
'Fitness jongen wilt meisje slaan.'
Ik vind het eerlijk gezegd best dom dat een jongen een meisje niet mag slaan, we zijn toch gewoon gelijk?
Maar ik snap je wel, als ik jou was zou ik sowieso naar de politie gaan. De politie kan altijd iets doen, mishandeling/bedrijging is NOOIT oké, het maakt niks uit welke leeftijd. Echt naar de politie gaan! Veel succes.
Hey,

Kort en krachtig, politie inschakelen.

x Doge

Dit moet je melden! Dit kan namelijk echt niet!

Reageer