Help!!, een jongen verpest me leven

  • 17 May 2022
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Badge

Nou er is een jonge ( ik heb effe een nep naam gebruikt) genaamd rashi en rashi en ik waren hele goeie vrienden voor 2 jaar. Ik vertelde hem alles en hij vertelde mij alles, alleen rashi wou altijd me isoleren. Ik kon niet meer met jongens praten en hij ging me altijd uitschelden. Het was mijn verjaardag en ik was het zat van hem omdat hij zo klootzak was. Ik blokte rashi en dat ging helemaal verkeerd. Hij heeft tegen ieder gezegt dat ik een hoer ben en noemt me een "shii hoertjee" omdat ik ookal een tijd met z'n vriend zat te praten. Hij doet nu extra aardig tegen meisjes en heeft zomaar een relatie. Hij zegt tegen mensen dat ik een hoer ben en al me geheimen. Heel veel mensen zijn al tegen mij en nu weet ik niet wat ik moet doen


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Heb je al gezegd dat hij moet stoppen 

Rashi is een zak. Het beste wat je kan doen is het van je af laten glijden.  Als iemand zegt,  Rashi zegt dat je een hoer bent, zeg je: klopt, maar zelfs iemand die je moet betalen kon hij niet krijgen ;) 

Reputatie 5
Badge +4

er zijn nou eenmaal aparte wezens op deze planeet, helaas kom je die soms tegen. 

Reageer