Skip to main content
Vraag

Heel misschien geweld aan huis

  • 7 September 2023
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Hoi hoi! Ik ben een TransJongen van 16. Ik ben een acteur en Stem acteur. Mijn vader heeft mij drie jaar geleden  zn je weet wel laten zien en mij borsten aan geraakt. Heeft mij bijna ook he slagen en slaat mij vaak op mn billen. Mn moeder noemt mn lijf godelijk en “oh wat als je iets aan je lijf zou veranderen” referentie naar mn borsten al weer. Ik heb proberen te zeggen dat ze daar mee moet ophouden maar dat willen ze niet doen. Vader heeft mij ook bijna geslagen

 

-tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit-

Praat met een vertrouwenspersoon/personen hierover, op school, of met VeiligThuis, want dit is niet normaal.

Ik hoop echt dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Ze moeten jou respecteren op de manier die jij wilt. Het is uiteindelijk jouw leven, niet die van hun.

 

Groet,


Seksueel misbruik en fysieke mishandeling is zwaar moreel verwerpelijk en zeer strafbaar. Mijn advies is om iemand in te lichten die je vertrouwt. Dit kan ook een instantie zoals VeiligThuis zijn. Je kunt ook eventueel met de Kindertelefoon chatten of bellen voor advies. Aangifte doen bij de politie is ook een mogelijkheid.


Reageer