Vraag

Gym coach wilt mijn pik zien

  • 16 October 2022
  • 3 reacties
  • 674 Bekeken

Badge

Hey hey! Met piet hier, ik ben dus laatst in gaan schrijven bij een sportschool en meteen kwam er een vriendelijke coach me begroeten. Hij noemde zijn naam en hij begon me te begeleiden maar een keer toen ik ging douchen na het sporten kwam hij binnen met een handdoek rond zijn middel en naakt. Hij zei “wil je zien wat eronder zit snoepje” en ik stond stil van de angst. Daarna liet hij zijn handdoek vallen en zag ik zijn enorm grote paardenlul tevoorschijn komen. Hij vroeg of ik nu mijn handdoek wilde laten vallen maar dat wilde ik niet. Toen trok hij mijn handdoek van me af en begon hij me vreselijk hard te slaan op mijn eikel. Ik liet hem het doen en ging toen terug naar huis maar durf nu niet meer terug te gaan omdat ik bang ben dat het weer gebeurd

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6 (plaats op het forum geen persoonsgegevens)


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Wat erg dat dat is gebeurt met je! Ik zou het vertellen tegen je ouders die kunnen er misschien voor zorgen dat die coach gestraft wordt zodat jij weer veilig naar de sportschool durft. Wat eventueel ook kan helpen is in therapie gaan zodat je het kan verwerken. Ik zou er wel iets aan proberen te doen want niemand mag dit doen want het is enorm strafbaar. Nogmaals vind ik het heel erg dat jou dit is overkomen. Het is ook niet jouw schuld en dat je bevroor van angst is een natuurlijke reactie die ook heel vaak voorkomt bij slachtoffers van sexueel misbruik.  Wel heel dapper dat je het op het forum durft te zetten!

 

-iemand in nederland

Reputatie 4
Badge +2

Hey Piet,

Wat heftig dit! Wat ik zou doen, is inderdaad het aan je ouders vertellen en hun om advies vragen wat jij en zij het beste kunnen doen.

En als je die man ooit nog een keer toevallig ziet, sla hem dan keihard in zijn gezicht, zou ik zeggen.

Badge

hey Piet,

oei wat heftig dit! ik zou met je ouders erover praten en dan met hun naar de politie gaan of naar de directeur/directrice van de sportschool. Wie weet doet die dat ook met andere meiden/jongens en dat willen wij absoluut niet! want iedereen wilt zich toch veilig kunnen voelen in een sportschool? Wij willen natuurlijk ook dat je veilig naar de sportschool kunt gaan met plezier & zonder problemen, want wat die coach heeft gedaan is inderdaad strafbaar. Als je hem ooit een keer weer tegenkomt, blijft dan ver van hem uit te buurt en laat het hem duidelijk maken dat als jij iets niet wilt dat dat ook een nee is! jouw lichaam, jouw keuze.

Reageer