Skip to main content

Hee, als ik nog een keer iets deed wat mijn moeder niet beviel dan zou ze fysiek worden en dat betekent dat ze me gaat slaan met een riem. En ik wil dit niet en ik ben bang dat het het ook gaat doen, want het is al een keer gebeurd bij mijn broer. En ik wil niet bang zijn maar ik voel me heel erg angstig. 

Wetten jullie wat ik moet doen? 

Heyy,

Lastig zeg en begrijpelijk dat je bang bent.. Dat je moeder dreigt met fysiek geweld is niet oké en dat is kindermishandeling. Wat vind je vader hier eigenlijk van? Kan je dit misschien met hem bespreken zodat hij er wat van kan zeggen?

Het lijkt mij verder wel goed dat je eens een keer met de kindertelefoon gaat bellen/chatten ik denk dat dat je wel kan helpen. De mensen daar zijn super lief en die hebben denk ik wel goed advies voor je. Als je je onveilig voelt thuis kan je ook contact zoeken met https://veiligthuis.nl/ voor hulp. 

Liefs, ItsJustMe <3

Ik snap dat je bang bent, heb je misschien een docent of mentor waarmee je kan praten of die je kunnen helpen? Of andere familieleden? Of wat ItsJustMe zegt, veiligthuis is ook een goede optie.

Reageer