Skip to main content
Vraag

geweld?

• April 30, 2026
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Hoi ik ben 14 jaar oud en ik ben laatst  gepakt met drinken ik kwam thuis en ik deed heel normaal me ze (me oma en moeder) ze hadden blijkbaar toch door dat ik gedronken heb. Toen werden ze een beetje boos beetje heel erg boos en me fk oma heeft me

met haar vuist lopen slaan zo hard dat ik op de grond viel en daarna heeft me moeder me met een stok geslagen  en ze hebben me bij de keel gepakt dat was wel een andere keer dusja ik weet niet of dit zo heel normaal is?

3 reacties

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • May 1, 2026

Hoi ​@Pspspsododod 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs

Fem, De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img

Jeetje! Wat vervelend goed dat je dit verteld ik raad je uiteraard aan te bellen of chatten naar de kindertelefoon en als ze zo doorgaan kan je ( denk ik ) ook naar de politie stappen heel veel sterkte van mij ;) 

Goededomme
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 3, 2026

14 jaar en zuipen is niet slim .En nog gevaarlijk ook. (hersenschade)

Wat je thuisfront daarna deed was minstens  even dom en ook niet goed te praten.

Het zijn wel volwassenen dus die zouden dat heel anders moeten aanvliegen .

Vraagje : zuip je veel en vaak ?

Blow je ook ?

Krijg ik 2-maal JA te lezen dan zou ik zeggen dat je met problemen zit en dan kom je er met je achterlijke thuisfront NIET uit .In dat geval → zoek veilige hulp .

Garantie voor een leukere toekomst .En dat gun ik iedereen .