Vraag

Fysieke geweld van vader gericht naar moeder

  • 12 April 2022
  • 7 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Vanavond hadden mijn ouders ruzie om een klein onderwerpje. Mijn vader ging voor mijn gevoel een beetje te ver. Eerst begon hij een beetje te schelden dan fysieke geweld. Ik kon niet aan zien hoe mijn moeder in elkaar werd geslagen en daarom ging ik automatisch tussen hun komen. Achteraf heel dom. Dit gebeurt al wat vaker en ik heb geen idee wat ik moet doen…. Politie bellen? Maar op je eigen vader!?! Iemand tips graag?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat verschrikkelijk lijkt  me dat. Ik zou er in elk geval met een volwassene over praten, iemand die je vertrouwt want dit mag dus echt niet! En bellen met de kindertelefoon, morgen ( zie rechts boven deze pagina). Die kan je echt goed advies geven. Wat je vader doet mag echt niet en is heel erg. En voor jou ook om daar bij te zijn. Ik wens je heel veel sterkte en vraag alsjeblieft advies  !!

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ik kan niet beter zeggen politie kan want dit hoort niet en miss voorzichtig aangeven wat dit doet met jou.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +5

Hey meid @Anoniem552 <3 wat eng om dit te horen... ik krijg er rillingen van e zie het al voor me... misschien moet je er tussen springen en zegge tegen je vader dat jij de politie gaat bellen als is door gaat. BLIJF DAPPER.. BESCHERM JE MOEDER. Als je vader weg is en je bent aleen met je moeder help en verzorg haar! Speel spelletjes, praat bij, maak je moeder blij<3  veel sterkte en geluk van mij 

Hey ik sluit me bij iedereen aan !  Bel en vraag hulp en help je mama !  

Sanny xxxx

Ps @Een hulpvol meisje  hij is een jongen :) wel lief van je hoor <3

Reputatie 1
Badge

Hey een hulpvol meisje

Dat kijk mij niet zo slim om te doen. Hij kan je ook gaan aanvallen en dus kom je zelf in gevaar. Nou heb ik geluk dat ik op een vechtsport zat anders was ik ook de Sjaak en bovendien ben ik een jongen geen meisje😅

Reputatie 7
Badge +5

Owww.... het spijt me zo erg!!!  Haha, ik ben ook wel moe en verdrietig, drm is m'n verstand een beetje" keok koek hehe"😁

Reputatie 7
Badge +17

Aahw maar @Een hulpvol meisje  ik vind je verdere tips wel lief hoor ! Je hebt een goed hart !

Groetjes liefs Julian X

Reageer