een nare periode uit mijn leven

  • 14 February 2022
  • 9 reacties
  • 153 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zoals velen wisten heb positieve verhalen over me zelf maar ik heb ook wel een nare periode meegemaakt. Dat was dus toen me ouders gingen scheiden dit kwam dus door dat me vader het niet trok dat ik had gezegd op jonge leeftijd op meisjes te vallen. Op een dag toen ik dus alleen thuis was en ik lekker aan het zwemmen was in de achtertuin. Kwam me vader weer van het werk en trok me het zwembad uit en heeft dus keihard op me blote rug geslagen of ik wel goed snik was dat ik op meisjes viel zo jong. Me vader had me echt een paar goede meppen verkocht tot dat me moeder net op tijd thuis kwam die heeft me los getrokken en in de auto snel gezet. Ik heb een week bij mijn opa en oma gewoont zodat mijn moeder alles kon regelen voor de scheiding en sindsdien woon ik samen met mijn broertje zusje zus en moeder samen. Me zusje heeft haar vader geen eens gezien door dat me moeder net is gescheiden toen ze net zwanger was.


9 reacties

Hey TessaV,

Wat naar dat dit is gebeurd! Goed dat je moeder je gelijk hielp. Zou je je vader nog willen zien of zou je dat nooit van je leven meer willen?

 

Aaah wat erg voor jou en jullie. Heel veel sterkte hoor ik weet niet zo goed wat ik moet reageren maar ik hoop dat je het een plek kan geven. Heel naar dat iemand dan zò boos word om je gevoelens. Net wat @Ikke13 zegt hoe denk je over hem?  

Veel kracht voor jou 😘 en lieve groetjes Ellen -xxx- 

Reputatie 7
Badge +17

Hey, Ahw erg hoor, heel veel sterkte en ik gun je geluk !  Je hebt een lieve moeder zo te lezen :) een hug en goeie wensen !

Grtz en liefs Julian X

Niemand heeft recht om je te slaan 

Hij ook niet

Dit is gewoon oneerlijk

Als ik je was aangifte doen

Hey TessaV,

Wat naar dat dit is gebeurd! Goed dat je moeder je gelijk hielp. Zou je je vader nog willen zien of zou je dat nooit van je leven meer willen?

 

Ik wil hem eigenlijk nooit meer zien ik ben af en toe nog wel eens bang geweest dat hij mij op straat wat zou aan doen maar dat is gelukkig nog nooit gebeurd. Ik woon nu ook inmiddels niet meer in Nederland maar ook Bonaire dus hier kom ik hem gelukkig nooit meer tegen.

Aaah wat erg voor jou en jullie. Heel veel sterkte hoor ik weet niet zo goed wat ik moet reageren maar ik hoop dat je het een plek kan geven. Heel naar dat iemand dan zò boos word om je gevoelens. Net wat @Ikke13 zegt hoe denk je over hem?  

Veel kracht voor jou 😘 en lieve groetjes Ellen -xxx- 

Ik heb het gelukkig inmiddels wel een plekje kunnen geven maar ik wil me vader nooit meer zien in het begin was ik nog wel eens bang om hem tegen het lijf te lopen maar nu niet meer zo en gelukkig ik woon natuurlijk nu op Bonaire en de kans dat ik hem hier tegen kom is al helemaal klein

Hey, Ahw erg hoor, heel veel sterkte en ik gun je geluk !  Je hebt een lieve moeder zo te lezen :) een hug en goeie wensen !

Grtz en liefs Julian X

Dankjewel 😘

Reputatie 7
Badge +19

Heey veel succes met je leven en ik ben BI maar dit is gewoon niet oké iemand slaan omdat diegene op hetzelfde geslacht valt

Hey, Ahw erg hoor, heel veel sterkte en ik gun je geluk !  Je hebt een lieve moeder zo te lezen :) een hug en goeie wensen !

Grtz en liefs Julian X

Dankjewel 😘 ja me moeder betekent veel voor heel veel zelfs

​​​​​

 

Reageer