ik was aan het fietsen naar supermarkt opeens hoorde ik veel (5stuks)scooters achter mij aan rijden dus ik reed zo snel mogelijk weg. en toen reden 2 jongens naast mij en zegt stoppen nu ik zei niks en ik fietste gewoon door en toen pakte een meisje mijn fiets vast en zei meis je moet even luisteren naar hem en stoppen en ik zei nee.
toen stapte zijn van scooter af en ging lopen schreeuwen tegen mij en toen kwam een andere meisje er aan en die liep ook tegen mij te schreeuwen uiteindelijk sloeg ze me paar keer in mijn gezicht. toen liep ze weer weg en toen ging Ashley weer voor mij staan en ging weer lopen schreeuwen dus
uiteindelijk heb ik haar een corrigerende tik gegeven in haar gezicht om te verzorgen dat ze stil werd en toen ging werd ze woedend en Megan kwamen er ook bij en toen begon alles en ik heb zogenaamd meganstasje kapot gemaakt een LV tas t.w. €1000,- maar volgens mij is het gewoon gelul om mij alleen maar te naaien.
uiteindelijk heb ik ze nog van me afgekregen en liep daarna weg zonder fiets want die hadden ze in de sloot gegooid uiteindelijk heb ik hem opgevist toen ze weg waren.
Na een paar uur kwamen ze terug bij mijn huis om het goed te maken eigenlijk vond ik dat Ivana het als enigste goedmaakte de rest ( Megan en ashley)die menen dit volgens mij niet Maar ach ja wat kan ik er tegen doen volgens mij haten ze me nog steeds.