Skip to main content

Ik probeer al een week een chat te starten, maar het is altijd te druk. Ik heb bel angst waardoor bellen niet gaat.

ik moet het hebben over de ouders van mijn vriendin, ze wordt soort van mishandeld. Maar ik kan niet naar de politie gaan. 

weet iemand wat ik kan doen? 

Hoi @Mara !

Wat vervelend dat je niet kunt chatten, vooral omdat je er snel over wilt praten.

Probeer het nog een paar keer opnieuw, wie weet lukt het morgen wel!

Verder kun je altijd via het forum, hier dus, praten als je dat zou willen. Er zijn genoeg mensen die je kunnen en willen helpen  voor zover ze kunnen via het forum.

Mocht je dit niet echt zien zitten raad ik aan om naar een vertrouwenspersoon op je school te gaan, die zijn er om jou te helpen in dit soort situaties! 

Heel veel succes!

Hey @Mara,

Vervelend dat je nooit in de chat komt. Je kan misschien proberen om het op verschillende tijden te proberen. Wij willen je natuurlijk ook altijd helpen hier op het forum!

Groetjes, Monkeyboy08

Hoi @Mara 

Wat vervelend wij willen je ook proberen the helpen. En volgens mij is het tijdens etenstijd altijd best rustig dus misschien kan je proberen als je klaar bent met eten of tussen 12 en 2.

Groetjes ik oftewel SadLightbulb

Dit had ik ook, wat je even moet doen is bij de vraag "hoe voel je je op dit moment?” invullen dat het heel slecht gaat. Ik kwam toen in een keer binnen.

Reageer