Skip to main content
Vraag

dierenmishandeling

• April 21, 2025
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi ik ben l en ik zit met wat.

mijn buurvrouw heeft dus een hond maar ze geef er niet om en laat hem bijna nooit uit de kooi. dus zoals je al kan weten licht er heel vaak poep en plas in zn kooi. nu is mn buurvrouw naar griekenland voor kweenie hoelang en hij blijf maar huilen en niemand verzorgd hem goed. ze heeft ook katten die ze gewoon buiten heeft getrapt. weet iemand wat ik kan doen? groetjes l

5 reacties

• May 2, 2025

Ik ben al een beetje laat 

Ik hoop dat het hondje nog leeft

Maar informeer een wijk agent meestal kunnen die helpen!

Groeten!

( echte naam verwijderd door De Kindertelefoon vanwege anonimiteit )

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 3, 2025

ja het hondje leeft nog want soms horen we hem nog huilen nu is de eigenaar wel terug 1 probleem wij hebben geen wijkagent 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 9, 2025

Elke wijk of gebied heeft een wijkagent.
Vul hier maar eens je postcode in en je zal vast bij de goede uitkomen. 

• May 17, 2025

Of de dierenambulance bellen

Het klinkt zielig!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hoi ​@le_ff,

Wat je beschrijft klinkt echt heel verdrietig voor die hond en katten. Het is belangrijk dat dieren goed verzorgd worden en niet lijden. Je zou contact kunnen opnemen met een dierenbeschermingsorganisatie of de dierenpolitie om te melden wat er aan de hand is. Zij kunnen komen kijken en eventueel iets doen als de dieren verwaarloosd worden. Het kan ook helpen om met andere buren te praten, misschien zijn er meer mensen die zich zorgen maken en kunnen jullie samen actie ondernemen. Je doet heel goed dat je je zorgen maakt, dieren verdienen liefde en zorg!

xx liefs Wolf 🐺