Hoi,
ik ben een meisje van 17 jaar.
Me moeder is 1 jaar geleden overleden aan kanker, sinds dien is het altijd geruzie in huis.
We wonen in totaal met zijn achten dat is echt veel en niemand mag mij omdat ik namelijk altijd snel boos word maar ik mis me moeder gewoon heel erg.
Iedereen loopt mij te pesten en word vaak buitengesloten thuis.
Me vader was erg aardig maar sinds me moeder is overleden is hij veel gaan drinken en slaat me regelmatig.
doordat er zo veel ruzie en chaos is thuis ben ik mezelf gaan snijden.
Ik dacht het helpt en het helpt ook begon eerst met krassen maar nu ga ik steeds dieper en denk ook bij mezelf meer bloed hoe beter. en dat deed ik maar toen ik dat deed raakte ik me slagader en moest ik naar het ziekenhuis. maar ik bleef later toch doorgaan. ik begon op me armen maar ging ook op me benen snijden. me vader wist het maar deed niks en lachte me uit. Ik was bang voor wat er nog meer mis kon gaan. ik had ook blauwe plekken doordat me vader me altijd sloeg als hij agressief was en hij had me ook keer bewusteloos geslagen.
ik kan nog verder gaan met dit verhaal maar wat ik wil vragen is wat moet ik doen! ik ben zo bang en ik weet het niet meer.
Heb ook zo veel zelfmoordpogingen gedaan omdat ik niet weet wat ik moet doen en voel me hopeloos. niemand geeft om me.
Ik hoop dat jullie me willen helpen.