Vraag

depressie en vertrouwen

  • 31 August 2021
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Badge

Heyy, ik ben noa en ik gebruik he/they prounons. 

 

Ik had laatst een ruzie met een meisje waar ik vroeger een crush op had.  Ik vertelde haar dat ik een ontstoken oog had en zij ging er in slaan en ik duwde haar op de grond. Ze ging ineens huilen en dat was vervelend.  A (zo noem ik haar even). A die ging naar mijn vader en vertelde: 

"Noa heeft me op de grond gedouwd en bedreigde me met een fietssleutel mij dood te maken" 

 

Mijn vader was boos op me en ik werd bijna uit huis gegooit en ging me dreigen om aan mijn oor te trekken. Ik zei dat hij echt een cut vader was en hij sloeg me vollop op mijn gezicht en been, kan iemand helpen? Ik wil graag bij mijn moeder wonen voor de hele week maar dan zie ik mijn gf niet meer... :(


2 reacties

Dit kan gewoon niet. Heb jij iemand die je vertrouwt omdat zij nu een leugen over jou verspreid terwijl ze jou had gestoken in een ontstoken oog en dat doet mega veel lijn volgens mij

Badge

Wow, wat heftig. Ten 1e, hoe is het met je oog? maar heb je niet een vriend die niet bij je op school zit die je dit kan vertellen? Misschien kan hij je advies geven, en wat ik zou doen. ik zou gewoon naar je mentor gaan ofzo als je die vertrouwt en alles gewoon eerlijk zeggen, of vertel alles aan je moeder. en als ze je niet geloven dan zijn ze gewoon echt stom. en ik snap dat het heel lastig is maar probeer er met iemand over te gaan praten die je kan helpen om dit op te lossen, want het kan echt niet

Reageer