Vraag

blowen en narcose

  • 17 March 2021
  • 2 reacties
  • 277 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb laatst te horen gekregen dat ik een operatie ga krijgen binnekort.  Ik moet dan onder gehele narcose. Een dingetje is ik blow nog wel eens (maar ben nu van plan te stoppen tot dus die operatie) mijn ouders weten niet dat ik blow, dus ik durf t ook niet aan te geven op de vragenlijst van de anesthesist (die voor de narcose zorgt) maakt het erg uit als ik het niet aangeef aangezien de operatie pas over ruim 1,5 maanden is, en ik denk niet dat de wiet dan nog impact op mn lichaam heeft, of zal ik gewoon eerlijk zijn?

 

joejoetjes


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Doe het maar wel, je kan ook vragen of de doctoren zwijgen over die vraag....

Heey,

Het beste kun je gewoon eerlijk zijn over het blowen. De anesthesist vraagt dat niet voor niets. Het is om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen en zo min mogelijk bijwerkingen/complicaties te krijgen. Het is sowieso goed dat je probeert te stoppen tot de operatie, toch kun je denk ik wel aangeven dat je het daarvoor wel hebt gedaan.

Eventueel kun je wel een beroep op de geheimhoudingsplicht van de huisarts, het beroepsgeheim. Afhankelijk van hoe oud je bent, kan de arts besluiten om dit wel/niet met je ouders te bespreken.

Sterkte met je operatie!

Groetjes,

Simply Me

Reageer