bijna vermoord

  • 15 February 2021
  • 11 reacties
  • 670 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi,

 

Tijdens de eerste lockdown moest ik naar Mijn oom. Hij was eenzaam en ziek en ik kon zijn hulp met wiskunde gebruiken zei mn ma. T was een nachtmerrie.

 

De eerste week was het prima, alleen hij wilde me feeden. Dus vol proppen. Ik moest 4 Magnums eten of een rol koek op een dag. 

De 2e week werd hij agressief omdat ik een som niet begreep. Hij sloeg zijn glazen bureau kapot.

Hierna herinner ik me niet prc welke week of wanneer maar even een lijst.

1. Als hij vond dat ik iets verkeerds zei dan pakte hij mijn lippen en ging die draaien

2. Als ik volgens hem loog sloeg hij met zijn knokkels op mijn hoofd of hand, dit was letterlijk elke dag zo

3. Hij wilde me psychisch manipuleren, je gaat naar de hel zei hij of je moeder is slecht. Je bent gestoord. Dit zei hij heel erg vaak met nog wel meer dingen.

4. Als hij "een goede bui" had dan ging hij mij betaststen op plekken.

5. Als ik iets deed of zei wat verkeerd was sloeg hij mijn hoofd tegen de muur of ging hij met zijn vuisten op mij inslaan. 

6. Een keer heeft hij mij wakker gemaakt omdat ik aan mijn moeder had gevraagd hoelang ik bij hem moest blijven(hij las alles van mijn telefoon). Hij heeft me gewurgd tot ik buiten westen was.

7. Het was echt afschuwelijk en hij wilde persé hardlopen iedere dag tijdens de hittegolf. Ik heb een neus operatie gehad dus mijn conditie en ademhaling is slecht. Hij dan continu dat ik een vet varken was of een zeug.

8. Ik weet niet wat ik blijkbaar hadgedaan maar hij pakte zijn riem en heeft me bont en blauw geslagen. Ik kreeg een kopstoot daarna. 

 

Op een gegeven moment (na 2 maanden hel) mocht ik naar huis. Ik moest blijven komen in de weekenden en hardlopen om de dag. De 3e weekend ging het bijna fataal mis.

 

Ik moest op die hete dag vorig jaar toen het 38 graden was hardlopen met hem op ZIJN tempo. Het eindigde met hyperventileren. 

Ik vertelde het aan mijn moeder en de volgende dag zei ze tegen hem dat hij niet zo moest doen.

Hij wilde dat ik persé bij hem ging logeren daarna. Ergens wist ik dat ik de lul was. 

Ik zat wiskunde te maken toen hij mij riep. Hij vroeg waarom ik tussen hem en mij moeder "stookte". Ik begreep het in de eerste instantie niet. Hij duide op dat ik over het hyperventileren aan mij moeder had vertelt. Ik weet niet wat er gezegd is maar hij deed alle ramen, gordijnen en deuren dicht.  Hij pakte een pollepel en pakte mijn vinger zo dat ze allemaal bij elkaar zaten. Hij sloeg met de lepel op mijn vingers. Er kwam bloeduitstorting onder mijn nagels. Paars en donker blauw en het deed pijn. Daarna sloeg hij op mij  rug tot de lepel afbrak. Er beleef een schuinepunt over. Die stak hij tussen mijn ribben tot er bloed kwam. Ik schreeuwde dat hij moest stoppen. Hij pakte een prop papier en doude in mijn mond. Hij scheurde zijn shirt door de helft en bond deze strak ommijn handen. Hij ging net als een gorrilla op me inslaan. Mn handen werden gevoelloos en gingen tintelen. Ze waren zwart/donkerblauw. Ik herinner dat ik zei ik wil normaal, normaal en ik sloeg met mijn handen op mijn schoot. Hij maakte het los en haalde het papier dat al een nat papje was uit mijn mond. Daarna moest ik een rondje met hem lopen om de plas en nog 1 nachtblijven slapen.

Ik heb hem hierna 1x gezien. Ik ben alweer een halfjaar verder. Ik heb erge nachtmerries. Ik heb toen ik bij hem vast zat getwijfeld om van zijn balkon naar beneden te springen. Ik ga nu naar een psycholoog. Ik hoop dat ik er weer boven op kom. Mijn cijfers zijn slecht. Ik zit in 3vwo en ik ga waarschijnlijk niet over. Mijn leven is naar de klote. Ik schrik van alles, ik slaap slecht en ik haat bijna iedereen. Ik neem het mijn moeder kwalijk dat ze mij niet heeft gered toen de alarmbellen aan het rinkelen waren. Hoe kan ik overgaan? Hoe slaap ik beter zonder nachtmerries? Hoe word ik gelukkig? Hoe krijg ik betere cijfers? Help me 


11 reacties

Reputatie 2
Badge

Dit is geen verhaal en ik lieg niet. Misschien komt dit zo over. Ik heb nu PTSS en ik ben al vanaf mijn kleuter jaren hoog gevoelig (HSP). 

Hii, 

 

het klinkt heel afgezaagd maar het spijt me heel erg dat dat gebeurd is. Zelf heb ik een soortgelijke situatie meegemaakt maar bij lange na niet zo heftig als die van jou. Daarbij wil ik zeggen dat ik het knap vind dat je niet van het balkon bent gesprongen. Zoiets vergeet je van je leven lang natuurlijk niet maar ik denk dat het helpt bij je mentale ontwikkeling. (Vat dit alsjeblieft niet negatief op, ik ben meer een positief denker :o). Ik denk dat dit je een beter persoon maakt ook al heb je het zelf nog niet zo snel door. Misschien kijk je over jaren terug en denk je bij jezelf: (op zijn zachts gezegd) wat een eik el zeg maar ik ben er een sterker persoon van geworden of zorgzamer etc. Ik hoop dat dit werkt als een drijfveer zoals het ook bij mij doet. Natuurlijk is mijn manier van denken niet voor vanzelfsprekend voor iedereen maar wie weet misschien zul je het ooit merken.  Anders kan je er ook altijd over praten, met vrienden, een psycholoog, noem maar op.
 

Sorry als je het niet helemaal begrijpt ik ben niet de beste in mijn gedachtes overzetten naar woorden lmao

 

PS (Idk wat dit betekent maar dit is een ding blijkbaar): als je nachtmerries heb kan je proberen te lucid dreaming, dat doe ik maar dat kan/werkt niet voor iedere en :)

 

groetjes,

Hallo Anouanou :)

Heftig verhaal!

Ik zou hem aangeven bij de politie samen met iemand die je vertrouwd want hij heeft verschillende misdaden gepleegd:

  1. Incest.
  2. Seksueel misbruik.
  3. Zware mishandeling.
  4. Vernedering van een kind.
  5. Mentale mishandeling.
  6. Poging tot doodslag.

Je moet hem hier echt niet mee laten wegkomen. Hij kan wat mij betreft mooi 10 jaar of langer de bak in. Ze hebben het daar niet zo op mensen die zedendelicten hebben gepleegd. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 1
Badge

Ik heb nog nooit van zo'n erge gebeurtenis gehoord. Ik hoop dat je er snel weer boven op raakt. Ik weet niet of het kan helpen maar ik heb enkele tips..

1. Ik heb vaak stress of ik heb soms nachtmerries en voor dat ik ga slapen of als ik wakker word s'nachts dan neem ik bepaalde pilletjes (sorry maar ik weet de naam niet precies, maar je kan misschien opzoeken op internet). Ik neem ook Bachbloesems en het help echt wel voor mij er bestaan verschillende tegen stress, angst, enz. 

 

2. Het is al goed dat je naar een psycholoog gaat :)

 

3. Zoek misschien op internet medicatie (of andere dingen natuurlijk!) Die je misschien kan helpen tegen de dingen die je nu last van hebt 

 

 

Hopelijk helpt het!

 

Met veel groetjes en succes!

Reputatie 6
Badge +3

Hey Anoniem89, 

Heel erg dat dit gebeurd is! Echt niemand verdient zo iets! 
 

Dat je iedereen haat is op zich niet heel raar. Het komt misschien omdat je niemand meer vertrouwt door jouw oom. Dat is heel begrijpelijk. Hier kan je psycholoog mee helpen.


Om het trauma te verwerken en dus minder nachtmerries te krijgen en wat gelukkiger worden kan ik EMDR aanraden. Het zorgt ervoor dat je een trauma beter verwerkt en dat de herinnering een stuk meer draagbaar wordt. Bij mij heeft het heel erg geholpen. 
 

Voor betere cijfers kan je om hulp bij je mentor vragen of hulp bij je school vragen. Je hoeft niet alles tegen hen te vertellen als je dat wilt. 
 

Veel succes en medeleven!

Groetjes iemand.

Reputatie 2
Badge +3

wauw dit is erg je had het moeten melden bij de politie

Reputatie 1
Badge

Dit is echt veel te erg. Je moet een aangifte doen. Dit is echt niet normaal. Wat goed dat je niet van het balkon was gesprongen, dat zou ik in die situatie al lang doen.

Veel sterkte,🍀🍀🍀🍀🍀

Brilletje12

Reputatie 2
Badge

Thnxx iedereen voor de support. Ik ga sinds kort naar de psycholoog en volgende week begin ik met EMDR. Ik vind t dood eng. Je wordt er moe van en je wordt prikkelbaar(wat ik allebei al ben). Op school loopt het niet zo lekker maar door een aantal gesprekken met de juiste mensen mag ik waarschijnlijk toch over naar 4vwo. Ik wil graag aangifte doen alleen ik kan de zaak niet winnen. Ik heb geen bewijs en mijn oom had blijkbaar een burn-out toen. Iemand juridisch advies?😂 in ieder geval ik ga verder met mijn leven en geloof me mijn wraak komt nog. Ik schijf momenteel een boek over mn leven en iedereen weet wie "mijn jongste oom" is. Ik heb het verhaal nu al zo vaak vertelt dat ik niet altijd meer huil. De herinneringen komen terug en de puzzelstukken vallen op zijn plek. Ik ben gewoon keihard genaaid. Nu is het tijd om zelf de regie in handen te nemen

Reputatie 2
Badge

Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor alle tips en hulp. Ik poste dit een lange tijd terug toen ik in een hele diepe put zat.  Het is fijn dat er mensen "luisteren" en reageren. ♡

Reputatie 6
Badge +3

Hey Anouanou,

Wat fijn dat je hulp hebt bij een psycholoog en dat toch waarschijnlijk overgaat! Goed dat je jezelf ook erover heen hebt kunnen zetten.

Het klinkt inderdaad een beetje raar EMDR, maar het is niet zo erg als er gezegd wordt. Je wordt er inderdaad erg moe van, maar dat verschilt per persoon en sessie. 
Het is ook fijn dat je jouw verhaal kan vertellen zonder te huilen en dat je er een boek over schrijft. Zelf houd ik ook erg van schrijven en is het voor mij een manier om mijn gedachten een beetje leeg te maken. Misschien helpt het jou ook.

Ik heb helaas geen juridisch advies, maar ik weet zeker dat er anderen zijn dat dat wel hebben.

Veel succes!

Groetjes iemand.

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Bro u okay? Bel 112 ofs dit is nie goed. Die oom van jou is crazy ass bitch!! Laat eff weten of het gaat, want dit kan trauma en depressie veroorzaken!! Je kan er altijd met me over praten ookal ken k je nie <3

Reageer