Vraag

betast maar weet niet wat ik moet doen

  • 20 January 2022
  • 2 reacties
  • 187 Bekeken

Badge

Ik ben een tijdje geleden betast door mijn oom

elke x als ik aan hem denk gaat me hart sneller kloppen en krijg ik zweet handen omdat ik hem zo eng vind

ik heb ook een droom over hem gehad dat hij me echt verkracht heeft gelukkig is dat niet gebeurd maar ik ben heel bang want ik vertrouw hem niet

ik moet hem gewoon nog zien als we naar de familie gaan en dat doen we sws elke maand wel

het voelt alsof ik dit overdrijF, alsof ik helemaal niet ben betast hij heeft namelijk alleen maar in me kont geknepen en vieze blikken gewezen

maar alsnog ben ik bang ik heb dit wel al verteld aan me ouders ze zeiden dat ze er iets mee gingen doen maar ze hebben nog steeds niets gedaan.

het zal nooit meer hetzelfde zijn als ik hem moet zien en ik wil hem echt niet zien ik denk er ook vaak aan 

wat moet ik doen?!!!


2 reacties

Vraag het nog eens aan je ouders, misschien dat ze dan wel wat doen. Want dit is niet oké als jij je er zo rot door voelt. Desnoods vraag je het aan iemand anders van je familie.

Succes!

Ikke13

Je kan er met de kindertelefoon over praten? Of anders echt goed aan je ouders duidelijk maken dat je het écht niet leuk vind? 

Reageer