Skip to main content
Vraag

ben ik verkracht

• 23 januari 2025
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

Heyy

ik wil ff mijn verhaal doen want ik weet het niet meer 

ik was gaan zwemmen met mijn vrienden en het was heel gezellig ik durf mijn hokje niet op slot te doen dus meestal staat er iemand voor maar degene die het zou doen was weggelopen ik had dat niet door dus ik kleedde me gewoon om en ineens komt er iemand binnen ik had nu alleen nog mij trui aan ik draai me om en opeens gaan zijn handen onder mijn trui en de ander op mijn mond hij pakt me vast bij mijn heup en stopt zijn vingers zo in mij en begon mij te tongen ineens stopt hij en loopt weg

ik voel me zo vies ben ik nu aangerand of is dit gewoon verkrachting ik heb al de hele week paniekaanvallen bang dat als iemand in de buurt komt het weer gebeurd

2 reacties

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1673 reacties
  • 24 januari 2025

Heyy,

Dit is een vorm van verkrachting echt verschrikkelijk dat dit je is overkomen! Durf je dit misschien met je ouders te bespreken? Het kan echt enorm helpen om dit met iemand te delen en je ouders kunnen je echt goed steunen hierin. Je kan dit ook altijd bespreken met de kindertelefoon de mensen daar zijn heel lief en die kunnen je ook echt goed verder helpen. En centrum seksueel geweld is ook bereikbaar als dat je fijn lijkt.

Sterkte!

Liefs, ItsJustMe <3

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+1

Het spijt me dat dit bij je is gebeurt! Vertel het tegen je ouders ik weet dat het moeilijk is maar het is het beste om te doen want ik denk persoonlijk dat een therapist hierbij kan helpen. 

Heel erg veel sterkte!! 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen