Vraag

ben ik verkracht?

  • 25 October 2021
  • 8 reacties
  • 969 Bekeken

Badge

ik sliep ongeveer een maand geleden bij mn oom, er was geen plek dus ik met hem op de bank hij begon me opeens te vingeren ( penetratie) Ik bevroor omdat ik zo bang was hij dacht dat ik sliep en t niet door had. is dit verkrachting ?

 


8 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ja, licht je ouders hier over in of ga meteen naar de politie. Je oom is een pedo. Geef hem aan zo snel mogelijk

Badge

Hoi, @Mirage  heeft gelijk, je moet je ouders inlichten en naar de politie gaan.

:heartpulse:

Reputatie 1
Badge +1

“Verkrachting is het seksueel binnendringen van het lichaam onder dwang. Iemand kan je mond, vagina of anus ongewild binnendringen met een penis, vinger of een voorwerp.”

Ja, dit valt dus onder verkrachting… 
Licht je ouders in, en de politie. Ik weet dat het lastig is hier over te praten, maar het is belangrijk dat je dit wel doet. Straks doet je oom het bij iemand anders of nog eens bij jou

Heyy

 

Dit is zoals de anderen ook al aangeven inderdaad een vorm van verkrachting.. Het lijkt me verschrikkelijk voor je dat dit je is overkomen. Hoe gaat het nu met je?

 

Wat is verkrachting?
Verkrachting is het seksueel binnendringen van het lichaam onder dwang. Iemand kan je mond, vagina of anus ongewild binnendringen met een penis, vinger of een voorwerp. Dit valt allemaal onder verkrachting.

Ben ik verkracht?
Je bent verkracht als iemand onder dwang jouw lichaam is binnengedrongen met een penis, vinger of een voorwerp.

Bron: https://centrumseksueelgeweld.nl/verkrachting/

 

Het lijkt mij net zoals de anderen ook een goed plan om je ouders in te lichten over deze gebeurtenis. Dat is misschien een lastige stap om te zetten, maar het lijkt mij wel beter voor je om dat te doen omdat je het moet voorkomen dat dit nog een keer gebeurd.

Je ouders zijn er echt voor je en kunnen je hier echt in steunen en helpen om te kijken naar wat er nu moet gebeuren. Jullie kunnen mogelijk aangifte doen bij de politie tegen je oom want verkrachting is best wel strafbaar. Je ouders kunnen je ook helpen om deze gebeurtenis (beter) te verwerken. Als je praten over deze gebeurtenis heel erg eng vind zou je je verhaal ook kunnen delen via een berichtje of een brief. Dan heb je in eerste instantie het persoonlijke stukje niet en misschien is dat wat makkelijker voor je.

 

Als je eerst anoniem met iemand wilt praten kan je ook iedere dag contact opnemen met het centrum seksueel geweld. Het centrum seksueel geweld is 24/7 bereikbaar op het telefoonnummer 0800-0188 en je kan ook met ze chatten als dat je prettiger lijkt.

Je kan ook eerst een kijkje nemen op de site van centrum seksueel geweld om te kijken wie zij zijn en wat ze precies doen > https://centrumseksueelgeweld.nl/

 

Je zou ook een gesprek kunnen starten met de kindertelefoon. Die zijn iedere dag tussen 11:00 en 21:00 bereikbaar op het telefoonnummer 0800-0432 of via de chat. De medewerkers daar kunnen je ook verder helpen en bieden een goed luisterend oor. En je bent ook altijd welkom op het forum want wij zijn er ook voor je!

 

Sterkte!
 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 4
Badge +1

Ja , dit valt onder verkrachting omdat hij jou heeft gepenetreerd. Verkrachting is als iemand zonder toestemming vaginaal, anaal of oraal word gepenetreerd door penis, vingers of andere voorwerpen. Dit is erg strafbaar.

 

aangezien je op dit forum zit ben je waarschijnlijk minderjarig. Dus die oom is een pedofiel.

 

doe zo snel mogelijk aangifte en zoek hulp.

 

je ouders zullen je erg veel steunen en je kunt bij veel mensen terecht. Ook wij forumgenoten zullen je helpen als je ons nodig hebt.

 

Lieve groeten,

Ryan

Zoals alle anderen hierboven valt het onder verkrachting.

Laat het geen tweede keer gebeuren als je bij hem bent.

Is het al gelukt om het met je ouders er over te hebben?

 

Knuffels,

Who.am.I.

Reputatie 3
Badge +2

ik sliep ongeveer een maand geleden bij mn oom, er was geen plek dus ik met hem op de bank hij begon me opeens te vingeren ( penetratie) Ik bevroor omdat ik zo bang was hij dacht dat ik sliep en t niet door had. is dit verkrachting ?

 

Ja ik denk het wel

Badge

Ja dit is zeker verkrachting, want hij heeft nooit gevraagd of jij dat wilt en jij heb dus nooit ja gezegd. Ik zal dit tegen je ouders vertellen.

Reageer