Skip to main content

Ben ik normaal?

• June 21, 2025
  • 5 reacties
  • 112 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb laatst een lege melkdoos gevuld met water en heb met een mes er meerdere keren in gestoken, ik vond dit bevredigend. Vaak fantaseer ik ook over mensen pijn doen en nu maak ik me zorgen. Ben ik normaal?

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 23, 2025

Het kan dat je opgekropte emoties, zoals frustratie/woede hebt die eruit moeten komen en dat daarom het gevoel van geweld een bevredigend gevoel lijkt te geven. 
Het feit dat het je zorgen baart en je afvraagt of je normaal bent, laat namelijk wel zien dat je begrijpt dat dit gedrag niet goed zou zijn en je dus wel een geweten hebt. 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Zolang je geen mensen pijn doet is het prima om je 'agressie' te uiten. Als dat niet lukt kan je (professionele) hulp gaan zoeken! 

Veel liefs

• July 6, 2025

Hey, hetis best normaal om na te denken over mensen pijn doen. Dat is eenmaal je fantasie! Maar ga het liever niet uitvoeren. Het kan slecht eindigen. Liefs Zeynie xxxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 30, 2025

late reactie, maar misschien kan het helpen om op boksen te gaan ofz

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 30, 2025

Ach, fantaseren we niet allemaal over hoe we bepaalde mensen een hardhandig lesje zouden willen leren zonder dat ooit in het echt te doen?  Ik in ieder geval wel en mijn vriendinnen ook.

Zo lang je in een melkpak steekt en niet in mensen (of dieren!) lijkt er mij niets aan de hand. 

Wat ​@Wolf zegt: boksen of zo; maar dan alleen als je zeker weet dat je wat je bij boksen leert niet gaat gebruiken om mensen extra veel pijn te doen.